Zvládla jsem motivační chvilky, splnila si sedmiletý sen a cestovala...

Ohlédnutí se za mým rokem 2018

V posledním měsíci jsem se, upřímně, článkům ani Vee moc nevěnovala. Převládal ve mně stres z nejobtížnější zkoušku (dle mého) z ekonomie, kterou jsem v loni nezvládla. Do toho přišel stres z Vánoc, z nakupování dárků a taky ze stěhování do nového bytu v Ostravě.

Zkoušku jsem úspěšně zvládla, stěhování a nové bydlení je peckovní a lepší a lepší. Silvestr jsem si užila a konečně jsem dostala chuť a motivaci k tomu, abych se Vee začala věnovat. Překonala jsem jakousi "krizi" a jdu konečně odstartovat nový rok 2019. Tak se jdeme podíval za mými nejlepšími vzpomínkami.

Motivační chvilky...

Tento rok jsem sama se sebou a snad i s vámi udělala pořádný kus práce. Jsem vděčná, že se mi toho tolik podařilo. Tak se mrkneme na ty nejčtenější články motivačních chvil. 
(Při kliknutí na nadpisy článků se dozvíte mnohem více!♥)

Měli bychom si pamatovat, že nikdy nestihneme vše, zpětná vazba pomocí odměny, jednou je dost, dvakrát je příliš. Měli bychom dbát na spánek, vnímat své tělo, stanovovat si své hranice. Měli bychom do všeho dávat lásku, být vděční, užívat si.


První pravidlo: Přání je mít třeba na očích, psát o něm a myslet na něj.
Druhé pravidlo: Některá přání datum spotřeby nemají, ale některá ano.
Třetí pravidlo: Přitahujme k sobě to, na co myslíme.
Čtvrté pravidlo: Zápory X enegativa
Páté pravidlo: Láska a emoce.
Šesté pravidlo: Konečná fráze aneb: „Já jsem to zvládl/a! A teď dokážu mnohem víc!"
Sedmé pravidlo: Pod ležící kámen voda neteče.


Osobní rozvoj je vážně velký oříšek. Avšak je vážně tajemným kouzlem. A to proto, že každý z nás má to své kouzlo, které se v nás ukrývá. Je kryto v nás. A ho musíme, nebo alespoň bychom měli jej objevit a najít. To kouzlo nás totiž dokáže posunout na cestu ke štěstí a k našim snům. 
Proto v tomto článku najdete informace o tom, jak s vašim kouzlem správně kouzlit. 
„Jak mít šťastný život?" klade si otázku mnoho lidí. Někteří dokonce ani nevědí, jak takový šťastný život vypadá. Každý z nás je něčím odlišný. Každý jsme jiní. Je těžké říct, co to šťastný život, štěstí, znamená. Záleží na každém z nás, na naši povaze, na našem postoji, vnímání, volních vlastností.
Metod, rad, způsobů. jak mít šťastný život je vážně neuvěřitelně mnoho. Možná se ti stalo, že některé nefungovaly. „Jak je možné, že nefungují?"
První příčinou může být lhostejnost. A co třeba slepé místoMyslet neznamená vědětDůkladnost„Výmluva!"


Každý z nás má sen. Někdo si přeje být bohatý, někdo hubený, někdo malý a někdo zase štíhlý. Někdo si přeje cestovat, někdo si přeje rodinu. Některé sny jsou vážně náročné a potřebují spousty síly a trpělivosti, snahy a mnoho práce. Splnit si sny není jednoduché. Někteří si přejí celý život, ale svých snů nikdy nedosáhli. Proč si své sny nesplnili? 
Máme: Strach ze změny. Roli také hraje ztráta a neúspěch. Chybí nám sebedůvěra, odhodlání a chuť.
A proč bychom si je měli splnit? Dozvíte se v článku♥!


„Změna je život." Tuto větu jsme řekli určitě v životě všichni. Alespoň jednou v životě. Ale zkusili jste někdy nějakou změnu? Drželi jste se této věty? Jestli ne, zřejmě jste ze změny měli strach, báli jste se ji. Změna je součástí našeho života. Nikdy nebude nic stejné. Vždy se něco změní. I kdybychom tomu chtěli zabránit, bohužel to nebude v naších silách. Je to něco, před čím nedokážeme utéct.
Jestli se chcete dovědět to, jestli se změn bojíte, odpovězte si na otázky, které najdete v článku. Nad tímto článkem se dá hodně popřemýšlet a zamyslet se. I mně řádky, které jsem psala, dokázaly pořádně otevřít oči. Tak se určitě mrkněte♥!

„Můžete mít buď výmluvy, nebo výsledky. Nikdy ne obojí.“

Tím, že používáme výmluvy, omezujeme sami sebe, ale i své okolí. Místo toho, abychom se nevymlouvali, raději se vzdáme šance, která nám může přivést nové zkušenosti, zlepšit naše životy. Když se nám něco nechce udělat nebo se nám něco nehodí, začneme se vymlouvat. Vymlouváme se na něco, co není pravda. Takže lžeme. Lžeme jednak k sami sobě, ale i ostatním. Výmluvy nám brání v tom, abychom poslouchali sami sebe. 

Splnila jsem si sen, o kterém jsem snila sedm dlouhých let...

Právě stojím na Eiffelově věži, je něco okolo jedenácté hodiny večer a celou Paříž ovládla tma a noc. Celou Paříž osvětlila všechna různá světélka. Nikdy jsem neviděla nic krásnějšího. V Paříži jsem už asi sedmý den a tak nějak jsem nemohla uvěřit a neuvědomovala si, že je to skutečné. Až teď, kdy stojím na vrcholku Eiffelovy věže a dívám se dolů a kochám se tou krásou. Najednou však přišlo velké BUM, kdy jsem si uvědomila že je to pravda. A spustila se jedna slza za druhou, plakala jsem radostí. Teď jsem šťastná. Upřímně šťastná. Pláč se zesílil, když jsem dostala polibek a objetí od mého přítele, bez kterého bych tu nestála.

Celých sedm let jsem si kupovala sešity, přívěsky, různé dekorace, doplňky, postavila jsem obrovský obraz z puzzlí a dala si jej zarámovat a pověsila si ho nad postel. A tak každé ráno, když jsem vstávala, představovala si, že tam vážně stojím, že si jednou ten sen splním. 

Když jsem psala, že na své sny máme myslet, dávat si je na oči, vyhledávat souvislosti s nimi jen co to jde, potvrdilo se mi, že ono to vážně funguje. Díky tomu jsem si splnila sen, o kterém jsem snila sedm dlouhých let. 

Čekání a trpělivost je docela ubíjející a šílený. Ale pocit a ono velké BUM, kdy si uvědomíte, že sen je skutečný, sen, na který jste čekali několik let, dní či měsíců. A víte co je mnohem lepší? Když je mnohem krásnější, než jste si sami vysnili.


Cestovala jsem...

Cestování jsem si oblíbila více a více. Na rok 2019 máme tolik plánů! Například objet Island a objevit jeho tajemství. Sice teď máme malé kompilace a plány se trochu změnily, ale věřím, že to zvládneme a podíváme se na Island.

Strávila jsem půlnoční chvíli v Krakově, podívala jsem se do Zruče nad Sázavou za přítelovou rodinu a poznala tak skvělé lidi. Objevila jsem kouzlo Českého Švýcarska. Poznala jsem hrad Hukvaldy, opět a znovu jsem se podívala do Zlína, NAVŠTÍVILA JSEM PAŘÍŽ, podívala jsem se do Vídně, také jsem navštívila krásný Mikulov a Aqualand Moravia. 

A co rok 2019? 

Upřímně? Nemám ponětí. Krom toho, že se chceme podívat na Island...V roce 2018 jsem měla spousty neplánovaných akcí, které byly perfektní a nezapomenutelné. Žádné předsevzetí nemám, protože si je za 3 měsíce nepamatuju (pokud si je teda nezapíšu :D). Mám akorát jedno přání. A to dodělat úspěšně první ročník na vysoké škole, který opakuju jen kvůli toho, že jsem měla absenci se zdravotními problémy v angličtině a chybějícím dvou kreditů. 

Dnes, 3.1.2019, jsem podepsala smlouvu na spolupráci tzv. Copywriteru. Je teprve třetí den a už se začínám posouvat dále a splnil se mi dalši malinkatý tajný sen. 

Rok 2019 si nechávám jako jedno velké překvapení. 

10 komentářů:

  1. Musí to být krásné, splnit si sen! ♥ Já jsem postupnými malými krůčky mířila ke splnění svého snu, který se snad úplně vyplní v roce 2019. :) Přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je♥
      Moc ti přeji, aby se ti splnil. Malé krůčky jsou perfektní! Jen tak dále♥ Určitě dej vědět, jak to dopadlo! Ráda si příběh vyslechnu♥

      Vymazat
  2. Jsi velkou motivací nejen pro mě!:) Přeji ti do nového roku jen to dobré a úspěšné, ať se ti dále plní tvé sny, copywriting tě baví a vše se daří!:) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Terezko, to ty pro mě taky! Ani nevíš jak♥

      Tobě přeji to samý, protože máme společného až příliš!♥ Ať se ti daří

      Vymazat
  3. Mně se také splnil sen. Podívala jsem se do Barcelony. A jako bonus v srpnu i do Švýcarska. A zamilovala se do obou zemí. :)
    Co bych chtěla do příštího roku? To je těžké. Ale pravděpodobně bych ráda více psala. Články, povídky, ... A taky bych si ráda sehnala brigádu z domova. Ale na tom musím ještě zapracovat. `

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je parádní♥!

      Jestli něco chceš, tak se to splní♥ Stačí dělat pro takovéto sny i 10 minut denně. Hlavně důležitý je to, že si člověk nesmí říkat: „Udělám to zítra." To se pak moc k ničemu nedokope:)

      Krásný nový rok♥

      Vymazat
  4. Gratulujem a teším sa s tebou. Tiež mám mnoho snov budem veriť a dúfať, že sa mi splnia. Máš veľmi krásny a inšpiračný blog. Sledujem. ♥´


    Prajem ti krásny deň a chcem ťa pozvať na moju
    novoročnú GIVEAWAY♥´ .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Držím ti palce, aby se ti taky vše splnilo a tento rok byl pro tebe peckovní♥

      Děkuji! ♥

      Vymazat
  5. Od té doby, co chodím se svým přítomným přítelem, se mi také splnilo pár přání a věřím a doufám, že budu i víc cestovat, přeji si to už dlouho, ale dost myslím an finance i budoucnost, tak chci nějak máknout a vydělat :D
    Jinak boží fotky!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle sny je dobré si plnit. Já jsem teď ve fázi, že plánuji cestu a chtěla bych navštívit Spojené státy americké. Je to vlastně takový ten poslední bod, který bych si chtěla splnit, než se začnu někde v České republice zahnízďovat. Jen to hnízdění asi nebude taková sranda, protože vlastně v republice znám poměrně dost málo lidí. :-D Mimo rodinu teda.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.