Někdy znamená domov místo, kde je tvoje srdce. S.K.

Nastoupila jsem na vysokou školu v roce 2017 s tím, že si splním sen. Chtěla jsem studovat podnikání, abych časem dospěla k tomu, že jednou budu mít svou vlastní kavárnu. To jsem ale netušila, že se mi plnil jeden sen, ale zároveň i druhý.

Jsem člověk, který nedokáže být sám. Potřebuje u sebe někoho, kdo by se mnou trávil čas s upřímným úsměvem, s upřímnou láskou a s upřímným objetím. Po mých předešlých zkušenostech jsem ani nevěřila, že by v blízké době se mi toto splnilo. Jenže pár dní po tom, co jsem tuto myšlenku nebo-li sen si promítala v hlavě dokola a dokola, se mi přesně tohle přání splnilo. Stála jsem na zastávce, kdy jsem jela konečně domů ze školy a najednou: Ahoj, já jsem Viky." a „Ahoj, Verča." To jsem tehdy nevěděla, že budu mít někoho, s kým budu trávit neuvěřitelně nádherné chvíle v životě.

Tehdy jsem nevěděla, že spolu navštívíme Paříž, budeme sdílet společné životy, budeme cestovat, budeme mít spoustu plánů a snů, budeme mít v plánu v létě 2019 spolu se společnými kamarády procestovat Island a ano, dokonce jsem ani nevěděla, že budeme společně bydlet.
19. 11. 2018

S přítelem jsme teď strávili méně času, než obvykle. To víte.. přítel má práci, já brigádu a školu a tak nějak se toho navalilo moc, že jsme na sebe v poslední době neměli moc času. Na tomto základě se skládaly naše rozhovory o tom, jak se těšíme, až spolu budeme bydlet a budeme spolu tak často, jak jen budeme chtít.

Dnes jsme spolu strávili celé odpoledne tím, že jsme se vydali do Ostravy, kde jsme navštívili obchod Ikea a sháněli inspiraci ke společnému bydlení, nábytku, postelí a dekorací. Tak a inspirace by byla. Teď si zajedeme odpočinout do čajovny Na rynku. 

Cestou do čajovny jsem z auta pozorovala okolí a cestu Ostravou. Mou hlavou procházely různé myšlenkové pochody, ale ty vyrušil plakát s upoutávkou na nábytek s -80% slevou, protože se blíží Black Friday. No a další plán byl jasný.

V čajovně jsme otevřeli notebook a se zvědavostí brouzdali po internetu jaké nabídky obchod Jena s nábytkem nabízí. Když jsme uviděli postel, která byla zlevněná z 28 000 Kč na 5 799 Kč a byla vážně, vážně, ale fakt vážně nádherná, jedna z nejlepších, kterou jsme našli (na internetu, v jiných obchodech, v Ikei) , tak tato vyhrála. Vložit do košíku, zadat platbu, doplnit informace a „Zboží bude dovezeno příští pondělí 26. 11. 2018." 

A takhle nastal první krok k tomu, aby se nám náš sen a zároveň plán, stal skutečností. Zde se mi potvrdilo pravidlo, které obsahuje kniha Moc od Rhondy Byrne, které praví, že když budete mluvit o tom, o co milujete, tak ono si to vás najde. 
10.12.2018

Je pondělí ráno, sedím ve škole a poslouchám přednášku z Obecné ekonomie I. Píšu si poznámky, čtu si a listuju v materiálech, ale tak nějak se nedokážu soustředit, protože se neuvěřitelně těším až pojedu s přítelem do Ostravy. Jedeme se totiž podívat na jeden byt, ve kterém bychom měli možnost bydlet. Je už zařízený, jen jsme si potřebovali ověřit pár věcí.

Nasedáme do auta a jedeme do Ostravy, pouštíme si náš playlist s našimi písničkami na USB, který máme na společné cesty. 

Dorazili jsme do Ostravy, odemykáme byt a konečně jsme tu. Souhlasíme♥!!!! Ta myšlenka o společném bydlení je skvělá a co teprve ten  pocit? Nepopsatelný. Teď jediné, co zbývá je zařídit si novou pračku. Takže změřit potřebné rozměry a podívat se po nějaké, která bude ideální.

Přijeli jsme do obchodního domu FUTURUM a navštívili jsme 2 elektra. Pračka v Datartu vyhrála. Pecka!
11.12.2018

Dnes se opět vracíme do Ostravy, kdy jedeme koupit pračku a určit si, kdy nám ji dovezou. Dnes je úterý a pračku budeme mít v pátek doma, u nás doma. Je koupená, domluvena s dovozem. 
14.12.2018

Dnes, v pátek, nám mají dovézt pračku! Netrpělivě jsem čekala na to, kdy konečně bude v bytě, aby mi konečně došla myšlenka, že už stačí jen maličký krůček k tomu, abychom se mohli přestěhovat.

Pár hodin před tím, než by pračka měla dorazit, jsme zařídili čtyři žádosti o byty v Havířově. Byt v Ostravě je prozatímní. Takový na "zkoušku".

Pračka je doma a v neděli můžeme nastěhovat věci do bytu! 
16.12.2018

Ráno vstávám tak, abych byla v 7 ráno na brigádě. Čas mi ubíhal docela pomalu, protože jsem se nemohla dočkat, až bude kolem 5 hodiny odpoledne. Máme totiž nosit věci do bytu a už tam budeme zůstávat spát. Budeme bydlet! 

Rychle jsem "dopajdala" domů a naházela všechny potřebné věci do tašky, zabalila ty základní věci a hurá do Ostravy. Moc jsem se těšila. Rozloučení s mamkou a s Mončou se mě trošku dotklo, no bodeť by ne.. Snažila jsem se neplakat, nemám ráda takové "loučení", na to mám velmi slabou vůli a jsem v tomhle slabá.

Dorazili jsme do Ostravy, odemkly dveře a vstoupili k nám domů. První krok do našeho bytu byl první krok do nového života. Do života s někým, koho miluju. 

A takhle jsme vstoupili k nám domů.

Tento článek byl věnován takovému menšímu úvodu do našeho společného života. Moc se těším, až budu moct s vámi sdílet další příběhy. Určitě článků o bydlení bude více. Moc se těším. 

8 komentářů:

  1. Moc krásný článek! Jako bych viděla sebe před pár měsíci:) To zařizován ía tak je boží!:) Přeji krásné společné bydlení a určitě přidej i nějaké fotečky! :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Terezko♥
      Je to úžasné! Přeji i tobě krásné bydlení♥

      Určitě nějaké budou<3

      Vymazat
  2. Společné bydlení je nejlepší. Nechápu, jak se někomu může chtít čekat, čekat a čekat. Vždyť není na co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, osamostatnit se a užívat si s někým, kdo ten domov tvoří♥

      Když člověk něco chce, měl by to udělat hned. Jinak bude čekat hodně dlouho. Souhlasím=)

      Vymazat
  3. To mám radost, že se vám podařilo zrealizovat společné bydlení. Já po tom toužím také, ale nejprve musím dodělat střední a potom se uvidí, jak to bude s mou vysokou a jestli bude možné společně bydlet. Nicméně já i přítel se na společné bydlení také těšíme. :)

    Měj se krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Po střední škole se vše mění♥ Máš se na co těšit

      Děkuji, taky se mě krásně♥

      Vymazat
  4. Veľmi krásny článok. Prajem nech Vám to dlho vydrží. Budem rada ak navštíviš aj môj blog.
    Môj blog:https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.