Tally, vítej do naší rodiny♥

Tally, vítej do naší rodiny♥

Neustále jsem dokola omývala to, že mým snem je mít vlastního pejska. Kdysi jsem jednoho měla, vlastně není to tak dávno, kdy se s námi rozloučil. Měla jsem ho, tedy ji - Betynku, 12 let. Byla můj snad nejkrásnější Vánoční dárek na celém světě, tehdy jsem to jako malá takhle vnímala. Nejspíše jsem nevyrostla. Letos by to bylo 13 let, kdy by s námi oslavila Vánoce. Chybí mi... těžko jsem se s tím smiřovala a takové situace nejsou vůbec jednoduché. Byla zdravá, ale nakonec onemocněla epilepsií, jako já, natekla voda do plic a měla silnou kýlu.. Chybíš mi!
Opět se mi potvrdilo, že když o snu častěji a častěji mluvíte, splní se vám. Já měla další takový jeden sen. Mít pejska, dalšího. S přítelem, co jsme se přestěhovali, jsme ho měli v plánu. Ale to až za několik měsíců, kdy bychom měli mít další - nový byt. 
Ale najednou jsem na internetu uviděla to, jak v našem městě jedna paní daruje pejska, který je nějak křížený s jinými rasami a také je už starší. Přítel řekl, že pro něj jedeme. I když jsem si pejska přála, odmítla jsem. Mým snem totiž byla border kolie a mít ji už od štěněte, abych si ji vychovala a vycvičila úplně sama, od začátku.

A tak jsme se koukali na inzeráty na internetu a rozhodli se, že si border kolii pořídíme. Prošla jsem takových inzerátů snad stovky. Na jednu stránku jsem vložila poptávku po fence, border kolii. Za neuvěřitelných 10 minut mi přišla odpověď od jedné rodiny, že jednu takovou mají. Očkovaná, odčervená je a je připravená najít si nový domov. Po domluvě bylo rozhodnuto. Jedeme si pro ni! Za 3 dny! Nemůžu se dočkat.

Je pondělí, 7.1.2019 půl desáté ráno. Dělám vše pro to, aby mi čas co nejrychleji utekl, abych měla to nekonečné čekání za sebou. Učím se na zkoušku z práva, za chvíli si půjdu dočíst knihu, popíjím kávu a čekám, až mi paní pošťačka zaklepe na dveře, kdy mi má přinést invalidní důchod. Po té půjdu si vyzvednout nové léky do lékárny a nejspíše si zajdu po dlouhé době do CrossCafe v Havířově. Dlouho jsem tam nebyla, protože teď bydlím v Ostravě a mám na starosti jiné věci. Snad mi čas rychle uteče, protože už vážně nevím, co s mým natěšením mám dělat. Ať už jsou 4 odpoledne! 

Se sestrou jsme navštívili CrossCafe. Už s ní netrávím tolik času, co před tím. A hodně mi chybí. Víte.. vztah mezi dvojčátky je vážně úplně jiný. Vzali jsme si kávu s sebou, přijel pro nás přítel, nasedli jsme do auta a vyrazili za Uherské Hradiště.

Dvě hodinky cesty mi celkem utekly, pouštěli jsme si písničky, povídali si, já si četla knihu a Monča se učila zatím co přítel řídil.

Zaparkovali jsme před rodinným domem, vystoupili z auta a vyběhly a námi dvě border kolie, maminka a tatínek od naší Tally.

Chovatelé nás zavedli ke štěňátkům a dali mi do ruky Tally, naší fenku, která na nás čekala. Také jsme se seznámili s jejími rodiči, sestrami a bratry. Chovatelé byli vážně skvělí, poradili nám, dali nám veškeré potřebné informace, zkrátka všechno, co štěňátko i my potřebujeme. Rozloučili jsme se a vyrazili domů.

Cesta zpátky utekla ještě rychleji, než cesta tam, za což jsem byla neuvěřitelně ráda. S Tally vcházíme poprvé do bytu. Je vystrašená a nesvá. Ale to je pochopitelné. Ukázali jsme ji, kde má své místo, kde má misky s granulemi a s vodou, hračky. Za pár minut si už s novými hračkami hrála. Minutu od minuty je lepší a lepší. Zatím ji budeme venčit co 2,5 hodinky a postupně budeme časový interval venčení zvyšovat.

Je další den ráno. Noc byla lepší, než jsem čekala. Sice jsem se s přítelem moc nevyspala, protože nám Tally kňučela a nebo si chtěla hrát a také jsme chodili ven se na chvilku projít.
Uteklo pár hodin a Tally zrovna spí. Je úplně skvělá! Hraje si, šmejdí, chodí za námi jako ocásek.

Když se na Tally podívám, cítím se šťastná. Dokonce, když píšu tyto řádky, mám namále, aby mi netekly slzy. Mám splněný další sen, mám pejska, mám přítele a bydlíme spolu, navštívila jsem Paříž. Vše, co si přeji, se mi plní.
Začínám si uvědomovat, co pro mě psí láska znamená. Tuto lásku jsem necítila od té doby, co jsem přišla o Betynku. V mém srdci cosi chybělo a já jsem to konečně našla. Teď jsem šťastná zase o něco víc.
Pokud nechcete přijít o příspěvky s Tally, určitě mrkněte na INSTAGRAM
Budeme se těšit♥
Tally, vítej do naší rodiny♥

19 komentářů:

  1. Rozumiem ti, aký smutok máš na mysli.
    Ja som pred pol rokom prišla o fenku. Mala som rasu Bernskeho salasnickeho. Žila 10 rokov, a stale mi je za ňou veľmi smutno.

    Navzdy mi zostane v srdci. Spomienky a zazitky s nou. A jej miesto nikto urcite nenahradi. Ale planujem si kupit na jar novu fenku presne tuto rasu a neviem sa uz dočkať. Ako ju budem držat v náruči a chodit s nou na prechadzky. Pretoze psík mi vazne moc chyba. :/


    Inak članok sa mi velmi páči a Tally je vážne krásna fenka 😊 Prajem ti nech s nou zaziješ krasne chvile a nezabudnutelne zazitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě to mrzí, vím jak se cítíš.. Je to hrozné.. člověk se s tím velice špatně smiřuje, po Betynce je mi smutno do teď, navždy ji budu milovat.. Byla mým vším a taky mým vším bude napořád.

      Ať se ti přání vyplní co nejdříve!♥

      Děkujeme mockrát♥

      Vymazat
  2. Moc krásný článek a úplně ti rozumím, taky sjem to tak zažívala! :) Se psy jsem spjata odmalička a jsem do nich odjakživa neskutečný blázen, takže pro mě Amy byla nejlepší dárek pod sluncem!:) Přeji mnoho krásných chvil, ať se vám třem spolu krásně žije:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Přesně tak♥ Děkujeme moc! Ať se ti s Amy taky tak krásně daří♥

      Vymazat
  3. Přítelovi rodiče mají borderu a je to opravdu skvělé plemeno:) Až budeme mít zázemí pro psa, tak bych chtěla také borderku, blue merle se mi hrozně líbí:) Tally je roztomilá:) Snad spolu zažijete spoooustu hezkých chvilek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme ji teprv třetí den a border kolie jsou skvělé! Hodně rychle se učí, koukám s otevřenou pusou ♥ Ale energie mají nespočetně :D ♥

      Uvažovali jsme nad blue merle, ale nakonec red merle, naše Tally, vyhrála♥

      Děkujeme, věřím, že jich zažijeme spousty:3

      Vymazat
  4. Páni ta je rozkošná! Border kolie byla vždycky můj sen, tak přeju hodně štěstí ať vám krásně roste a dělá jen radost!

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná, také bych si jednou přála kolii. Ráda bych si ale jednou vzala pejska z útulku, tak nevím, zda se mi povede narazit na kolii nebo aspoň na něco podobného. :D

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych pomohla pejskům z útulku a jednoho si vzala domů.. ale vždy jsem si přála pejska vychovat od začátku, sama, od štěňátka.. :/ Tak jsme si vybrali Tally od chovatelky ♥

      Vymazat
    2. Ahoj, přidej se na stránky Border kolie v nouzi na FB. Sdílíme tam opuštěné borderky - z útulků i od soukromých osob. :)

      Vymazat
  6. Jůůůj, ta je božská!! :))

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Bože! To je úžasné miminko. :) Mám doma tři, tak ať ti dělá radost! :) Psí láska je nenahraditelná.

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  8. Tally je krásná, tak ať vám do života přinese radost a krásné společné chvíle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je úžasná :) Krásný splněný sen :) Já bych si taky moc přála dát domov nějakému pejskovi, nejlépe z útulku, ale zatím není možnost. Máme malý byt :( Tak a´t spolu zažijete spoustu radosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme♥
      Snad se ti tvůj sen splní♥
      My máme 1KK =) A borderka je v pohodě. Ale co v nejbližší době se stěhujeme do většího =) ♥

      Děkuji!

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.