DIARY SRPEN

Píše se 1. září 2018. Tohle datum skoro všichni nemají rádi. Protože začíná další školní rok. Mnoho z vás bude už v pondělí sedět ve školních lavicích a budou si přát, aby už byly konečně další letní prázdniny. Zajímalo by mě, jestli někdo do té školy sedá do lavic rád. 
Vzpomínám si, když jsem sedala do školní lavice ve čtvrtém ročníku na střední škole. Tehdy jsem tam seděla se strachem, ale zároveň s radostí. Se strachem proto, že mě čeká maturitní zkouška, bude to velmi těžký boj. Ale s radostí, že tuto školu budu mít za sebou a budu se moct posunout o krok dál. Přiznám se, že v září 2017, jsem netušila, co budu dělat po maturitě. Netušila jsem, co chci a co nechci dělat. Na to, že chci jít na vysokou školu, jsem přišla něco krátce před uzávěrkou přihlášek. 


Mám-li zůstat u vysoké školy, tak se přiznám, že jsem bohužel úspěšně nedokončila první ročník. Chyběly mi totiž dva kredity. Nezvládla jsem předmět makroekonomii a mikroekonomii. Jsou to vážně těžké předměty, alespoň pro mě ano. 4 roky jsem se učila, jak být učitelka v mateřské škole a najednou mám kreslit a chápat nejméně miliony grafů. Věděla jsem, že je to těžký boj, ale bude stát za to, věřím v to. No nic. Život jde dál a podala jsem další přihlášku, na stejnou školu, ale na jiný obor. Před tím, jsem byla na podnikání, letos zkusím marketing a obchod. Třeba to tak bude lepší. Už vím, do čeho jdu. Tak kdo ví. Přece jen tento obor je o něco záživnější. 

A co Vee v srpnu? Musím uznat, že tento měsíc jsem měla velmi produktivní období. Napsala jsem hodně článků a hodně jich mám rozepsaných. Dokonce dva dny, před koncem tohoto měsíce, jsem dosáhla 29 000 návštěv! Je to neuvěřitelné číslo! Za jeden měsíc jsem dosáhla 2751 návštěv a přibylo 5 sledujících, neuvěřitelně mě to potěšilo. A tímto bych vám chtěla poděkovat, jsem vám vděčná za všechny ty krásné a povzbuzující komentáře, které mi od vás chodí. Ani nevíte, jak moc velkou radost mi to dělá. Vždy mě to nabudí psát víc a víc a ještě s větší chutí. Je to šílené! Děkuji!

A co mé články? Prvním článkem jsem vám odkryla, jaká dvě knihy jsem si oblíbila za toto léto. Kniha Moje ulice v Paříži mě doprovázela v červenci v Paříži. Četla jsem ji v autobuse, ve vlaku, v letadle a doma také, všude, když jsem měla příležitost. Pokud se zajímáte o Paříž, určitě není od věci si ji přečíst. Dozvídáte se totiž mnoho informací o Paříži a ulici, která se jmenuje rue de Martyrs. Taky bych si přála milovat nějaké místo tak, jako autorka knihy. A druhou knihou byla motivační. Musím se přiznat, že čtení této knihy jsem trochu zanedbala, protože jsem se učila na zbývající zkoušky v srpnu. Ale je naprosto perfektní! Doporučuji, je to další způsob, jak mít šťastný život! 11 věcí, kterých byste se měli vzdát, abyste byli šťastní!

Proč si své sny neplníme? A proč bychom si je plnit měli? V tomto článku jsem se zaměřila na to, jaké jsou aspekty, proč si sny neplníme. Patří mezi ně strach, neúspěch, strach ze změny, sebedůvěra, odhodlání a chuť. Pokud těchto pár pojmů vaše tělo pociťuje a brání vám si plnit sny.. určitě je zvažte a zkuste se jich vzdát. 

Nepletli si vás ve škole? Tento článek se týká mé sestry a mě. Je to o tom, jaké to je takovou sestru mít. Pokud vás zajímají dvojčata, přečtěte si, jaké to doopravdy je! Je to úžasné, skvělé, peckovní! 

Tento měsíc se nevyhnul článkům z Paříže. Jsou napsané už 3 "díly" a mám rozepsaný čtvrtý. Moc se těším, až vám odhalím další kouzla, která se v tomto městě skrývaly a také to, jak jsem se do Paříže zamilovávala víc a víc. Je až neuvěřitelné, co tohle město s vámi dokáže. Musím se přiznat, že kdykoli si vzpomenu na to, že chci, ale vážně moc moc moc chci, zpátky. Mám co dělat, abych nedovolila slzám obklopit můj obličej. Dokonce i teď. A ta myšlenka na pocit, který jsem měla, když jsem stála na vrcholu Eiffelovy věže v noci? Slzy nešly zastavit docela dlouho. Byla jsem totiž šťastná. 

A co článek Včerejšek je minulost? Žijete minulostí nebo ne? Občas musíme zahodit věci, které nám brání v životě a ovlivňují naší přítomnost. Je to možná těžké, ale neuvěřitelně účinné. 

Poprvé jsem do článku zapojila i čtenáře! Ptala jsem se jich, co pro ně znamená hudba. A některé odpovědi byly opravdu krásné! Moc děkuji všem, kteří se zapojili! Tento článek patří k těm úspěšným za tento měsíc. „Že věci některý, jsou neměnný, jako síla starejch vín."

„Dnes je pondělí, je velká naděje, že zítra bude úterý." Nejspíše je tento článek vhodné zmínit, poněvadž by pondělí mohlo nahradit září, kdy se vracíme do školy. 

Posledním článkem jsem se věnovala tomu, že ne vždy se dá zvládnout úplně všechno. Někdy nám síly prostě nestačí. Ale musíme být silní a zvládnout těžké chvíle. To nás totiž posilní a připraví na další rány, které nám život přichystá. 

Jaký pro vás byl tento měsíc? Byl podle vašich představ nebo naopak ne?

6 komentářů:

  1. Velmi krásná čísla úspěšnosti blogu! Jen tak dál, stojí za to ho navštěvovat a číst, tak se nedivím, že to tak krásně stoupá!:) Všechno má svůj důvod, proč se děje, tak možná i ten obor na škole pro tebe bude lepší:) Budeme "skorospolužačky" :D Pro mě byl srpen plný cestování, ale i nových věcí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Teri! :) Na ten nový začátek na nové škole a že budeme třeba spolu, se těším :D Bude to zajímavé :)

      ♥ Ať máš takový fajn měsíc i v září:3

      Vymazat
  2. Haha, to mám radost, že ti nevyšly kredity!

    Ne, to zní hnusně. Samozřejmě ti přeji úspěchy ve studiu. :) Jen se teď necítím tak špatně, že jsem s kredity sotva vyšla - a o splnění potřebných předmětů se vůbec nedá mluvit. Udělala jsem tak polovinu třeťáku. Budu teď mít hodně práce a zřejmě budu státnicovat později.

    Z velké části za to může zaměstnání. Nejdřív mě do školy nepouštěli a pak jsem byla psychicky tak mimo, že jsem nebyla schopna nic dělat a nakonec šla na nemocenskou. Snad to letos bude lepší.

    Přeji i tobě, ať se ti daří a ať tentokrát všechno zvládneš na první pokus (a na áčka!).

    Škola je důležitá, ale ne zas tak, aby se nedalo žít s nějakým tím neúspěchem. Titul klidně počká, že jo... :) Kafe se dá pít i bez něj. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha děkuji!:D tobě taky přeji hodně úspěchů, aby si to všechno zvládla:D a hlavněěěě, aby si měla lepší pracovní rok a zvládla taky všechno na jedničku!:3

      Přesně, s kafe se dá pít i bez něj😅❤️😍

      Vymazat
  3. Jéé moc krásné články jsi během srpna napsala, určitě si některé přečtu :) Já jsem chodila do práce, ale měla jsem týden volno, kdy jsem spala u babičky, navštívila kamarádku v Praze a užívala si pečení, vaření, cvičení a psaní blogu :) Jediné co mě mrzí, že jsem nevycestovala za hranice, ale to nevadí. Já si to vynahradím jindy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, moc děkuji za skvělý komentář! :3
      Koukám, že jsi měla perný měsíc. Snad příští rok se za hranice koukneš! :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.