Překonala jsem sama sebe - BusinessGate

Život nám nabízí spoustu možností, ale ne vždycky se je rozhodneme využít a skočit do všeho po hlavě. Mnoho lidí to dělá ze strachu a mnoho lidí proto, že se jim nechce. Pokud je člověk ve fázi, kdy překoná strach a překoná sám sebe, je vše na správné cestě. Ale jakmile se někomu nechce nic dělat sám se sebou a odmítá se pohnout z místa, je to už o něco složitější a mnohdy s tím nic nezmůže.


Patřila jsem mezi ty lidi, kteří se bojí toho, co si o nich myslí ostatní, nejsou moc komunikativní, ale rozhodně s tím chtějí něco začít dělat. Byla jsem mezi těmi, kteří na vysoké škole jednají pouze sami za sebe, chodí na semináře a přednášky sami, učí se sami a nemluví s ostatními. Jakmile jsem nastoupila do druháku, tak jsem věděla, že moje prezentační dovednosti spolu s vystupováním před lidmi je naprostá katastrofa. Tohle mi nahánělo noční můry, moje ruce vypadaly jako po 9 dávkách silné kávy, bylo mi na zvracení, všechny myšlenky, které bych chtěla sdělit mi vypadly. Možná to také někdo z vás zná a moc dobře ví jaké to je.

Do druhého ročníku jsem se moc těšila, protože konečně přijdu na to, co všechno marketing obnáší. Na prvním semináři z marketingu jsme měli přednášku o tom, co je Business Gate. Gate jsem znala už od prváku, ale nikdy mě nelákalo se přihlásit, protože jsem si myslela, že na to nemám. Mladý kluk toto multifunkční coworkingové centrum uměl představit vážně přesvědčivě, aby se studenti do Gate přihlásili. Mě osobně dostal na to, že si tam můžu dát kávy kolik budu chtít, že najdu nové přátele a získám miliony nových zkušeností a dovedností. Řekla jsem si jo, půjdu do toho.

Když jsem byla na výběrovém řízení, který se zkládal ze tří částí, byla jsem hodně nervózní a tak nějak jsem měla pocit, že se tam nedostanu už jen kvůli toho, že nejsem typ člověka, co se umí prosadit v týmu a stát si za svým, dát najevo svůj názor.

Ale světe div se! Na displeji telefonu se mi objevilo cizí telefonní číslo. Volal mi jeden z team leaderů, že chce se mnou jít na kávu ještě s jeho kamrádkou, která je také team leaderkou v Gate. Byla jse nervózní, byla jsem zvědavá. Při naší návštěvě kavárny jménem Vagón, která je poblíž naší školy, mi sdělili, že jsem v týmu, který má jako zadání Café Bar TWINS! Byla jsem překvapená, ale hlavně šťastná. Pohla jsem se z místa!

Vzpomínám si na náš první meeting, kdy jsme jako tým 6ti lidí seděli v místnosti, kde se ted budeme scházet každou středu po dobu celého semestru. Vzpomínám si, jak jsme se měli všichni všem představit a něco o sobě říct - když něco řekl jeden, všichni jsme zopakovali to stejné, protože nikdo nevěděl co říct - Ahoj, jsem Verča a v Gate jsem poprvé a jsem v druháku. Na konci semestru jsme na toto s úsměvem zavzpomínali. Už z prvního dne jsem byla úplně pav. Těšila jsem se na další dny. A asi jsem někde uvnitř mě věděla proč.

Od té doby jsme na zadání začali pracovat a musím říct, že jsme do něj dali snad všechno. Každý jsme měli svou část ve finální prezentaci, zdokonalovali jsme se v tom,  v čem jsme si přáli a náš team leader pro to dělal také maximum. Chodili jsme spolu na workshopy, byli jsme na Barcampu, Marketing Onu, vzdělávali jsme se a sbírali zkušenosti, vědomosti. Všechen strávený čas jsme do všeho dali s chutí, pracovním zapálením, ale hlavně jsme všechnu práci na zadání odvedli na výbornou. A to z důvodu, že jsme si po škole chodili na meetingy odpočinout, pobavit se, něčemu se naučit, doslova "vypnout", chodili jsme tam jako kamarádi. Zadání semestru jsme nebrali jako práci, ale jako něco mnohem víc.

Za celý semestr se nenašel meeting, kdy jsme se nesmáli, kdy jsme měli špatnou náladu. Na celém zadání, kdy jsme pro zdavatele měli dělat offline i online marketing, jsme se pořádně vyřádili, dali jsme si záležet. Stali se z nás přátelé. Během volna mezi hodinami ve škole jsme spolu chodili na obědy, pořád jsme si psali, pořád jsme se smáli, bavili si a těch chvil jsme si vážně užili. A to vám musím říct, že vznikl pořádný seznam přeřeků!
  • Petky z BigShocku
  • Top strop až na půdu
  • Vizitky mají šedé počasí
  • Nechceš pokreslit fix
  • Verča hraje kuželník
  • Přinesla si smetí
  • Kašek šály
  • Datum 4.15.
  • Mluvím rychleji než hlava
  • Až moc dost
  • My jsme překvapili překvapení
  • Mňamňoule
  • Mača tea Péťa
  • Už to pičeš?
  • Číšnička a servýr
  • Čučíš jak chleba z tašky
Naše finální prezentace byla úžasná a to nehledě na to, že nejspíše budeme mít všichni spolupráci! Naše práce se líbila. Nejlepší na tom bylo to, že my sami jsme na finální práci byli pyšní. Měli jsme toho vážně hodně a byl to prostě: "Top strop až na půdu!"

V Gate jsem našla 5 nových přátel, spolužáků, ale i parťáků na všelijaké vylomeniny. Máme spolu naplánovaných hned několik společných akcí - jet s Tally na hory, jít na bowling, do čajovny. A to opomíjím to, kolikrát spolu půjdeme ještě všichni na oběd jen tak o volnu, na kávu nebo se jen tak se spolu pobavit. Musím říct, že tento první semestr v Gate byl něčím neuvěřitelným.

Vee
Barcamp Ostrava 2019
Naše společné obědy❤️

Večer po meetingu v Café Bar Twins🍔
Naše občerstvení na Hackathonu. A samé dobroty nemohly chybět ani na jednom z našich meetingů!😄
Mnoho z nás nechybělo ani na jednom z workshopů, který Gate pořádal. 
Voláme společně i po splněném zadání.
Další občerstvení na Hackathonu❤️☕️

2 komentáře:

  1. Bosom Buddies and Newhart star, Peter Scolari is dead
    USA News

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, a myslím si, že nejsem jediná, že tyhle networkingové akce jsou fakt extrémně důležité pro podnikání. :) Já jsem třeba takhle zjistila informace o tom, jak funguje podnikatelský úvěr, abych mohla to podnikání rozvinout. :) A jako bez toho, abych nasála tu atmosféru a zjistila, že v tom nejsem sama, tak bych do toho nešla.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.