Pustevny

Rok 2020 se bez mých milovaných Pusteven přece neobejde! Sníh a zimu celkově ráda nemám.I když krajina pokrytá sněhem je úžasná, jsem zimomřivý člověk, který miluje teplo a sluníčko, na Pustevnách zimu miluju. 


Ráno jsme se pořádně navlékli, abychom nebyli nemocní, sbalili vše potřebné k výletu na horách a mohli jsme konečně vyrazit. Cesta byla celkem poklidná, ale nemohla jsem se dočkat na to, až se budu trápit tím kopcem a chůzí ve sněhu.

Auto jsme zaparkovali v Trojanovicích, hned u Tarzánie. Pokračovali jsme po modré turistické stezce, která je dlouhá přibližně 4,5 km. Cesta nahoru nás vyšla na 6,5 km, protože jsme špatně odbočili a sešli ze stezky. Ale to nevadí! Tally cestou nahoru pořád dováděla ve sněhu, musím říct, že jsem ještě neviděla nikoho, kdo by tak miloval sníh jako ona. Byla vážně jako blázen! Na Tally šlo poznat, že přírodu a naše společné výlety miluje a že ji to baví. Pocit, že je moje Tally šťastná a jde to na ni poznat, mě docela potěšil. 

Když jsme vyšli nahoru na Pustevny, docela jsem koukala jak pokročila stavba se shořelým Libušínem, musím uznat, že všichni odvádí nádhernou práci. Naše cesta pokračovala cestou k soše Radegast. Byla jsem unesená z přírody kolem. Takový výlet jsme potřebovali všichni tři, já, přítel i Tally. Tally pak dováděla s ostatními psi, které jsme na výšlapu potkali. 

Po takovém vydání energie nešlo odejít domů bez pořádné svíčkové a hovězího vývaru! Takže jsme navštívili restauraci hned u lanovky. Cesta dolů byla mnohem rychlejší, protože jsme ji celou sjeli v sedě :D! Miluju naše společné výlety! 💓 

Jaké jsou vaše cestovatelské plány na zimu?  💓 

Vee

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.