DIARY KVĚTEN

Ani nevím po jak dlouhý době vás vítám u článku, který vždycky shrnul můj měsíc. Květen, stejně jako předchozích pár měsíců, byl pro mě velmi náročným. Jednak pořád a stále dáváme dohromady náš nový byt a také začalo zkouškový období. Nakupilo se toho tolik, že jsem nevěděla kam dřív skočit.

S přítelem používáme aplikaci Time Tree. Je to peckovní kalendář, kdy společně zaznamenáváme na každý den, co máme v plánu. A tak vím, kdy má přítel volno, kdy jde s kamarádem na kafe, kdy má skautskou oddílovou schůzku a naopak, on vidí kdy mám v plánu čajovnu s mou nejlepší kamarádkou, kdy mám směnu na brigádě, kdy mám zkoušky. Za celý květen jsme v kalendáři měli jeden jediný den volný a to až 28.5.

Nejspíše začnu školou a zkouškovým obdobím. No povím vám, že vysoká není žádný med, ale to nejspíš mnoho z vás moc dobře ví. Letos mi termíny vyšly fakt nejhůř, co mohly. V jeden den jsem měla zkoušky hned tři, den volno a pak zase dvě naráz. Nevěděla jsem, co se učit dřív, ale musím se přiznat, že jsem tomu učení nevěnovala tolik času, co loni. Možná jsem si byla jistá, že to umím? Nevím, nějak se mi do učení nechtělo. 
Učení jsem si rozplánovala na týden dopředu a držela se plánu. Nějak jsem se to plus mínus stihla naučit. Ale pořád jsem si nebyla dost jistá, jestli to umím dostatečně, čili na E. 
Když jsem všechny zkoušky napsala (všechny byly písemné), tak jsem netrpělivě čekala na výsledky. Informatika pro ekonomy? Splněno. Obchodní právo? Splněno. Finance? Splněno. Makroekonomie? Splněno. Profesní angličtina? Splněno. Jak počítám, tak počítám tak se zimním semestrem mám 45 kreditů! Konečně jsem dokončila první ročník vysoké školy!
Asi víte, že loni mi dva kredity chyběly, takže jsem bohužel musela ročník opakovat. Byla jsem z toho špatná, hodně jsem si to obrečela a letos jsem se vážně snažila. 
Jakmile se mi objevil počet kreditů na internetu, došlo mi, že ten ročník mám, spustily se mi slzy radosti. Nejsem génius, nemám všechny předměty na A, B, ale mám to! Dala jsem do toho vše, abych se do druháku dostala. Takže.. Jsem v druháku!!! Kavárna se mi blíží!!! 

A co bydlení? Tento měsíc jsme dávali dohromady obývák, kdy jsme objednali sedačku a obývací stěnu. Chystám článek o tom, jak se celý tento byt dal dohromady, už se na něj moc těším. Mám také  v plánu vám psát různé tipy ohledně domácnosti, nábytku. 

A co Tally? Roste jako z vody! Je veliká, šikovná a umí toho už spousty! Sice občas má bledé chvilky, kdy se ji cvičit nechce, nedělá vše na 100%, ale je vážně skvělá, hodná, učenlivá. Umíme lépe a lépe povel zůstaň - zůstane delší a delší dobu na jednom místě, naučila se už perfektně slalom a také nový povel styď se. Je to náš poklad :) !

Jaký byl váš květen?

Vee♥

Zruč nad Sázavou - Lom

10 komentářů:

  1. Ta aplikace vypadá dobře, možná bysme si to s přítelem měli stáhnout také, protože máme pořád guláš v tom, kdo kdy může :D A gratuluji k dokončení prváku :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu aplikaci se musím podívat. Gratuluji k dokončení prváku a Tally je nádherná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla jsi to opravdu jednoduché, a proto neskutečně gratuluji k postupu do druhého ročníku! :) Uvidíme se tam obě. :D Já tomu učení taky nevěnovala tolik pozornosti, též se pořád něco děje šílené! :D Je super, že si takhle pěkně zařizujete byt a Tallynka je boží:3

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k dokončení prváku na vysoké, k zařizování bytu i k pokrokům s pejskem. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji k ukončení prváku, teď už bude jenom líp :) Takže užívej léto a prázdniny :) Tally je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.