Negativita uvnitř nás

Máte špatnou náladu častěji, než je zdrávo? Jestli ano, tak nejspíše víte, že je to špatně. Pokud se tak cítíme, stěžujeme si a necháváme to tak, čímž se v negativitě utápíme. Negativita nám brání v tom, abychom byli šťastní a to my nechceme. Téměř všechny články se vás snažím vést k tomu, abyste se šťastnými stali. Chci, aby se lidé měli lépe, byli šťastní, usmívali se. Doufám, že se to podaří. 


Jak se negativity zbavit? 

Není to až tak těžký proces, tedy u mě nebyl. Ono se to možná nezdá, ale když se koukáte na sebe do zrcadla, tak mnoho lidí je se sebou nespokojených. Ale opět se ptám. Když je člověk sám se sebou nespokojený, tak proč s tím nic nedělá, nechává to tak a pak si stěžuje a je kvůli tomu mrzutý? Pokud chcete se sebou něco dělat a být sami se sebou spokojení, udělejte to. Pamatujete na článek 20 minut denně? Zkuste dodržet těchto 20 pravidel a možná se vám i uleví! Nadechněte se, narovnejte se, uvolněte se, hezky se oblečte, dbejte na svůj vzhled a budete negativní o něco méně. 

Když se svěříte člověku o tom, jak se cítíte, není to stěžování si, ale naopak úleva a nějaký ten projev snahy se negativity zbavit. Svěřit se někomu, koho máme rádi je velmi důležité pro každého člověka. A ano i pro introvertní lidi. Přátele a rodina jsou tady od toho, aby nás vyslechli. I když třeba neřeknou nějakou speciální radu, vyslechnutí a pochopení je to nejlepší, co pro vás v tento daný moment můžou udělat.

Velká spousta myšlenek nám mnohdy můžou vážně zkazit náladu. Ale zapamatujte si, že čím více přemýšlíte, tím více se trápíte a přivoláváte negativitu. Budete myslet na negativitu? Negativita vám přitáhne negativní situace, pocity, situace. Budete-li myslet pozitivně, pozitivní přitáhnete. Pamatujete na kouzlo tajemství a moci? To je přesně to, o čem teď píšu.
Taky mějte na paměti, že NIKDY nepřemýšlejte před spaním. Nespavost, špatné usínání není příjemná věc.

Procházka, pohyb - odpočinek. Každý z nás odpočívá buď aktivně, pasivně, či nějakým jiným způsobem. Využijte ten svůj oblíbený způsob, nákupy, 20 minut spánku (víc ne!), dejte si kafe, čaj, sejděte se s přáteli, běžte se projít! Procházka  vám prospěje více, než si myslíte. Já osobně nachodím v posledních dnech přes 6-11,5 km denně a jsem osvobozená od problémů, negativních myšlenek a nálady, od povinností. 

Vděčnost, základ přátelství s okolím, ale i se sebou samým. Vděčnost vám otevře oči, buďte vděční za každou maličkost, která vás denně potkává. Úsměv a přítomnost druhých lidí, krásně jarně rozkvetlé stromy, vůně, kafe, radost ostatních, pěkný pejsek na ulici, slunce, ale i déšť. Prostě cokoli! Co vám dělá radost? Buďte za to vděční! 
NEZAPOMEŇTE, ŽE KDYŽ ODSTRANÍTE NEGATIVITU, SPLNÍTE SI SVÉ SNY. TŘEBA SE DOSTANETE DO PAŘÍŽE, OBJEVÍTE SVĚT, POZNÁTE NOVÉ.
SPLNIT SI SEN JE NEJLEPŠÍ A NEJÚŽASNĚJŠÍ POCIT, KTERÝ ZNÁM!

11 komentářů:

  1. To je krásný článek!:) Naprosto s tebou souhlasím, jen je někdy těžké se odhodlat jít to změnit a vytrvat u toho, když se nám něco na sobě nelíbí... Chce to píli:)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že umět se svěřit je důležité. Zároveň se ale člověk nesmí uzavřít v té negativitě a sebelítosti/sebenenávisti. Pokud mi ten, komu jsem se svěřila, něco radí, měla bych ho zkusit poslechnout. Měla bych si víc věřit. Měla bych se snažit nahlížet na všechno trochu s nadhledem. :)

    Měj se krásně, Paříž sice není můj sen, ale i tak bych se tam ráda podívala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik věcí mi dělá radost. Poslední dobou se mi ale vůbec do ničeho nechce. Musím se nutit i do vaření kávy. O.o
    Ale když to vyjde, tak to vyjde. Viz 30 km přes Beskydy minulý týden. Ještě další dva dny jsem z toho měla úsměv od ucha k uchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem díky tobě nápad na článek. Děkuji.

      Vymazat
    2. Paráda! ♥ Je skvělý, už jsem ho četla♥

      Vymazat
  4. Veľmi pekne si to napísala a hlavne pravdivo. Takýto typ článku veľmi rada čítam.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já zas ráda čtu typy těchto komentářů =) Jsem ráda, že se líbí :))

      Vymazat
  5. Ahojky.. už delší dobu nemám nejlepší období a je mi docela na nic a zrovna dneska jsem narazila na tvůj blog. Jak tak pročítám tvé články, začínám se cítit trochu lépe.. přenesla jsi na mě trochu ze svojí pozitivity :)
    Líbí se mi tvoje myšlenky a hlavně ta, že myslíš i na další lidi (aby byli taky šťastní)..
    Takže Ti chci poděkovat za tvoji tvorbu a taky inspiraci.
    Díky, Katka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačo,

      strašně moc ti děkuji za tak pěkný komentář! Moc mě to potěšilo. Že má snaha a hlavně miliony řádků, které na blogu jsou, jsou k něčemu, přece jen, dobré a pomáhají.

      Přeji ti hodně úspěchů, snad se ti špatné období zlepší. Neoufej, vše zlé je k něčemu dobré. Možná pak budeš za špatné období ráda, budeš totiž vědět na co si dát pozor, co udělat jinak. Uvidíš♥ Držím ti palce a moc ti děkuji!♥

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.