S naší společnou láskou není žádná cesta ani krátká, ani dlouhá. Je nekonečná, věčná, je naše.

„S naší společnou láskou není žádná cesta ani krátká, ani dlouhá. Je nekonečná, věčná, je naše." Vee

Vždy, když s přítelem poznáváme nové a nové kousky světa, odhalujeme tajemství, cestujeme, přála bych si, aby takovéto chvíle nikdy neskončily. Čím více spolu poznáváme a objevujeme, tím víc se naše cesta stává nekonečnou a věčnou. Tuto cestu, nekonečnou a věčnou, chceme udělat společnou. Chceme ji udělat tu "naši", která bude patřit jen a jen nám. 

Naši cestu jsme zvěčnili tím, že jsme si odpočinuli v AqualandMoravia v Pasohlavkách a poznali tajemství kouzelného Mikulova. Z našeho města jsme odjeli na dva dny a pořádně si odpočinout, věnovat se jen nám a pracovat na naší společné cestě.

AqualandMoravia

V pátek jsme se rozhodli strávit celý den v Aqualandu. Aqualand jsme navštívili i vloni. Bylo to úžasné, člověk na tomto místě zažije vážně spoustu zážitků. Odpočinuli jsme si vířivkách, dali tělu trochu adrenalinu na tobogánech, odpočívali ve venkovním bazénu. Člověk si zde vážně odpočine a zapomene na všechny starosti kolem a relaxuje. 

Voda je příjemná, teplá a pohybuje se okolo 30-35°C. Což je pro mě ideální! Nenávidím studenou vodu, nejsem otužila, jsem věčně zimomřivá. Takže jsem byla ve svém živlu a celý den jsem si užila v teplé vodě, ve vířivkách, na tobogánech s přítelem. 

Tak moc se mi nechtělo odtud odejít, protože toto místo se pro mě stává srdeční záležitostí. Ale museli jsme jít, protože bychom nestihli být do 20:00 na recepci v hotelu, ve kterém přečkáme noc. A následující den budeme odhalovat tajemství Mikulova.
AqualandMoravia, Pasohlávky
AqualandMoravia, Pasohlávky, venkovní bazén

Mikulov


Ráno jsme vstali unavení, ale vlastně neuvěřitelně odpočatí, díky včerejšku. Přáli jsme si, abychom mohli ležet v posteli ještě alespoň dvě hodinky, ale museli jsme na snídani a pak odevzdat klíče od pokoje na recepci.

V 10 ráno jsme vyrazili napříč Mikulovem. Naše cesta prvně vedla na Kozí hrádek, který byl sotva 10 minut od hotelu. Musím říct, že ranní procházky se mi dostaly velmi rychle pod kůži. Za nedlouho jsme byli v cíli a užívali jsme si krásný výhled na Mikulov. Byl vážně kouzelný, protože se nad Mikulovem vznášela ranní mlha. Bylo to vážně kouzelné. Z Kozího hrádku jsme viděli na Mikulovská zámek, Svatý kopeček a také na Dietrichsteinskou hrobku v bývalém kostele sv. Anny.

Další zastávka bylo náměstí, kde se nachází památky, na nichž jsme měli výhled. Z blízka vypadaly mnohem lépe! Taky jsme se dozvěděli vážně mnoho na prohlídkách, na kterých nás provázeli průvodci. Dozvěděli jsme se téměř vše o hrobce, o kostele sv. Anny, o Mikulovském zámku. Odhalili jsme další tajemství dějin a byl to příjemný zážitek, rozšířit si obzory, jak lidé tehdy žili a jakou má historii toto město. 

Mikulov se mi zalíbil hned, kdy jsme do něj vešli. Prošli jsme si uličky, památky, něco nového se naučili, odhalili jsme tajemství tohoto města. A tak jsme pro Mikulov vytvořili místo v srdci, vryli si toto město do našich vzpomínek. 

Jsem vděčná za to, že jsem mohla poznat a objevit něco dalšího, něco krásného a něco nového. A za to vděčím jen jednomu člověku, se kterým vytvářím tu naši nekonečnou, věčnou, jen a jen naši společnou cestu.♥

Vee

Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Svatý Kopeček
Mikulov, Svatý kopeček
Mikulov, Svatý Kopeček
Mikulov, Kozí hrádek
Mikulov, Dietrichsteinska hrobka
Mikulov, Dietrichsteinska hrobka
Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov, výhled na Svatý Kopeček
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, Zámek Mikulov
Mikulov, náměstí

12 komentářů:

  1. To se máš, že trávíš tímto způsobem s přítelem čas. My máme koníčky dost odlišené, on moje moc nemusí a já jeho moc neovládám, ale jsem schopná se jim naučit a nevadí mi, ale...)
    V Mikulově jsem byla s holkama na výletě, byly jsme pouze u zámku a ve městě a jinak jsme trávily čas v kempu u Mušova.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I protiklady se přitahují:) Pokud nacházíte kompromisy, respektujete koníček a zájmy toho druhého, mělo by to fungovat skvěle♥ Je to o porozumění :3

      Určitě stojí za to si zaplatit prohlídky a trochu se projít historií. Mě a i přítele to zaujalo, bylo to hodně zajímavé, bavilo nás to a rozšířili jsme si obzory z dalšího kousku světa♥

      Kempu u Mušova neznám, ale rozhodně stojí za to navštívit jeden z největších kempů u nás, který se nachází sotva 20 minut od Mikulova. A tím kempem jsou Pasohlávky♥ byla jsem tam na školním výletě a nemůžu si toto místo vynachválit. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky. Já mám štěstí, že se s manželem ve většině věcí skvěle doplňujeme a podporujeme :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky. :) Taky ráda objevuji nové, poznávám nepoznané a užívám si to všechno s mým nejmilovanějším. I vám dvěma moc přeji, aby vám ta láska vydržela navždycky. :) Někdy je ale fajn chodit už po zavedených cestičkách, vzpomínat, dělat takovou rutinu, která hezky upevňuje pouta mezi námi i k místům, která máme tak rádi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      ♥ Je fajn poznávat nové s někým, koho milujeme:) Děkujeme mockrát! Vám přeji také to samé♥

      Vymazat
  4. Jéé, to je krásný výlet, ten ti závidím!:) Miluji poznávání a cestování a Mikulov bych si přála lépe poznat:) Ten Aqualand v Pasohlávkách je super, byla jsem tam v březnu:) A taky mám radši teplou vodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥ Stojí za to se tam mrknout. Krom toho jsou tam pěkné hotely a penziony♥ byla jsem nadšená:3

      :D !!! Teplá voda je nejlepší♥

      Vymazat
  5. Mikulov je krásné místo, což koneckonců dokazují i fotky (moc povedené, mimochodem... :) ), o to víc mě mrzí, že jsem tam ještě neměla možnost pobýt déle, než jen pár minut během přejezdu za hranice.
    No, třeba někdy.

    P.S. Studená voda je fuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc♥ :)
      Snad se tam někdy podíváš=)

      Jo s vodou souhlasím :D kdyby bylo více takových aquaparků :D

      Vymazat
  6. Do Mikulova se taky chystáme :), na fotkách vždycky vypadá nádherně, ale napadá mě: není už přeturistovaný? Třeba jako Krumlov apod, to úplně nesnáším :D.

    Káča

    http://kacahanova.cz

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.