„Elegance je ta jediná krása, která nikdy neslábne.“

„Elegance je ta jediná krása, která nikdy neslábne.“ Audrey Hepburn

Kráčím po ulici, po která směřuji do středu našeho města. A vede do mé oblíbené kavárny CrossCafe. Vnímám podzim, který před nedávnem nastal, vnímám také počasí, které se ochladilo a také vnímám podzimní atmosféru, která mě obklopuje. 
Vcházím do kavárny CrossCafe celá šťastná, protože nejoblíbenější čas, tohoto ročního období, trávím právě tady. Objednám si latté s karamelem a sedám si k "velkému oknu". Skrz tohoto "okna" pozoruji to, co se za ním děje. Procházejí lidé a sem tam hledám inspiraci k novému podzimnímu oblečení. Sem tam slečny mají vážně krásné kabáty. Ale po brouzdání na notebooku na internetu jsem narazila na jeden, který se mi vážně líbí. Narazila jsem na něj díky internetovému obchodu Manzaře.


Tento kabát nese jméno KABÁT KAIPO, v rubrice Zimní bundy, dámské, na webové stránce Manzary. Oslovil mě hned, když jsem projížděla spoustu krásných bund, kabátků a kardiganu na webových stránkách Manzary. Je tam tolik, co se mi líbí, je těžké si vybírat. Ale tenhle mi blikl do očí. Má úžasnou béžovou barvu, je elegantní, moderní. Do práce, do školy, do kavárny, na schůzky a mnoho podobných událostí je vážně skvělý. Vzhledem k tomu, že začíná období plesů, tanečních, hodní se dokonce i k některým šatům. Jak se vám líbí?♥
KABÁT KAIPO
95% Polyester, 5% Spandex
Z 719 Kč na 899 Kč
Pomalu se stmívá, sluníčko zapadá mnohem dříve oproti létu. Z kavárny vycházím skoro, když už je tma. 2 mintky od kavárny CrossCafe se nachází společenský dům, kde se konají taneční kurzy, plesy a podobné společenské události. Slečny a chlapci se scházejí před domem a čekají na to, až jim kurz začne. Vzpomínám si na to, kdy jsem zde před dvěma lety stála já. Taneční mě vždycky bavilo, chodila jsem tancovat ráda a nesmírně jsem si to užívala. A co jsem si užívala víc, bylo to, že jsem měla možnost si obléct krásné šaty. Takové společenské a plesové šaty se využijí jednou za čas. A tak je potřeba si je pořádně užít!
Opět brouzdám po internetu, tentokrát již doma, a hledám plesové šaty, které bych si oblékla letos, kdybych se opět přihlásila. Vzpomínka na taneční mi utkvěla v hlavě.
První šaty, které jsem vybrala, bych si oblékla na půl kolonu, která je prvním vystoupení, kdy pozvaným ukážete to, co jste se naučili. Ta atmosféra, když stojíte na pódiu je skvělá, moc jsem si ji užila. A jako druhé šaty jsem vybrala šaty večerní. Jaké šaty byste si vybrali vy?♥
Elegantní šaty CICCI černé
95% Polyester
5% Spandex
749 Kč
Večerní šaty PATTY bílé
100% Polyester
Z 3 999 Kč na 2 490 Kč
A protože se blíží říjen, začínám pomaličku ukončovat rok 2018. A s tím bych chtěla ukončit tento článek tím, že jsem vybrala nejlepší šaty z roku 2018, které Manzara nabízí v jejich speciální rubrice.
Tričkové šaty MILANIA
95% Polyester
5% Spandex
Z 599 Kč na 449,25 Kč
Mini šaty EDMONA černé
95% Polyester
5% Spandex
649 Kč
Vee

8 komentářů:

  1. Tak ten kabátek je nádherný, přesně jak píšeš, hodil by se na různé události :) Já bych se jen bála té světlé barvy, že bych si ho hned umazala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to celkem v pohodě, jeden světlej mám :3 Jednou za půl roku do čistírny a vždycky je jako novej :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek! <3 Manzara má krásné věci, o tom už jsem se přesvědčila!:) Líbí se mi, jak jsi to pojala a hezky zpracovala, prostě paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, nějaký podzimní kabátek. Ten bych teď potřebovala! Snad ho seženu dřív, než zmrznu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem jeden super z HM viděla v oblíbeném Second handu v Olomouci. Byl v mé velikosti, ale úplně mi neseděl, tak jsem si ho nevzala. :(

      Vymazat
    2. Škoda :( tak se třeba najde lepší♥:))

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.