Po dlouhé době...

Tolik dní, týdnů, měsíců bez jediného slova, věty, řádku. Vee se sice stala mou součástí, ale v přítomnosti jsem na ni téměř neměla čas. Ano - vím, říkat to, že někdo nemá čas, je výmluva. Samozřejmě, že jsem si mohla udělat 30 minut na to, abych napsala článek, i kdyby třeba DIARY - jak jsem se během měsíce měla, ale měla jsem na starosti úplně jiné věci. Tolik se toho totiž změnilo!


Co články?

Začala jsem působit v jednom projektu Zažijkraj.cz, který mi dává neuvěřitelně moc zkušeností v oblasti sociálních sítí, ale i marketingu, kterému se chci věnovat i do budoucna. Dokonce díky něj mám i téma na bakalářku, kterou letos budu psát - Obsah značky na sociálních sítích. 

V projektu působím jako copywriter, kdy tvořím popisky k fotkám na Instagramu, Facebooku, píšu nejrůznější e-maily a dokonce také řeším spolupráce s influencery. 

Článků, popisků a podobně jsem totiž docela přesycená, ale Vee mi moc chybí a tak bych se k ní chtěla vrátit! Mám totiž tolik toho, co zlepšovat! 


A co škola?

Ach ta škola byla největší břemeno, které jsem v karanténě měla. Online výuka mi vůbec nevyhovovala, potřebovala jsem na některé předměty být v hodinách fyzicky a ne online. Někteří učitelé nám akorát poslali materiály, příklady zadání a výsledky a tím to haslo. A výklad k tomu žádný, vysvětlení. Ale z letního semestru mám všechny předměty, takže úleva! Alespoň budu mít čas se soustředit na státnice a svatbu! 

Do nového školního roku vstupuji s novou funkcí - a to teamleader BusinessGate. Budu mít na starosti jedno zadání, kdy jeho náplní reálně v marketingových firmách funguje. Bude to má první zkušenost s vedením lidí, s typem tohoto zadání a doufám, že si vyberu členy týmu takové, kteří budou zapáleni do práce a budou to dělat s chutí. Moc se na to těším! Baví mě to už teď! Určitě očekávejte kolem ledna článek, kdy vám sdělím zkušenost s vedením lidí, můžu vám předat tipy a rady, co dělat a co naopak ne. 


Co svatba?

Nemůžu uvěřit, že v Paříži nejsem teprve 8 měsíců. Připadá mi to jako celá věčnost a neuvěřitelně mi chybí. Chtěla bych se tam vrátit. Chtěla bych vrátit i chvíli, kdy jsem řekla ano. Bylo to nádherná chvíle ❤️! Svatba bude v květnu, ještě pořád bojujeme s místem, kde svatba bude. Havířov totiž není tak úplně v horách, v přírodě, jak bychom si přáli. Místo by také mělo být přijatelné v poměru cena/kvalita. Je to vážně oříšek!

 

Co Tally?

Věřili byste tomu, že Tally bude mít za dva měsíce dva ročky? To to letí! V lednu to bude dva roky, kdy náš život naplnila tím svým. Je to snad ten nejhodnější pejsek na světě. Poslouchá, doma vydrží, nic neničí, miluje děti, miluje naše přátele a rodinu a musím říct, že i oni ji. Avšak v pár věcech mezery má - chůze na vodítku ji moc nesvědčí, zůstat na místě třeba v kavárně jednu hodinu je také nad její síly - nemá ráda málo prostoru kolem sebe a když musí být v klidu. Na dovolené se to ale zlepšilo, za to ji musím pochválit 😊.



A jak jste se měli vy? Co je u vás nového? ✨

11 komentářů:

  1. Krása :-) Pauzu chápu, někdy to prostě nejde a dělat něco na sílu, tak se to nemusí dělat vůbec. Já se k blogu vracela pro roce a jsem neskutečně ráda, že jsem zpět i mě překvapilo, že i čtenářky to uvítaly. Trosku jsem myslela, že už si můj blog z hledáčku vyřadily :-) Sice se trochu změní obsah, ale i tak osobní blog je o tom kdo ho píše, a to se nemění.

    Produkty značky Fit-day

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že ses ozvala! :) Někdy je ta pauza prostě potřeba! :) Každopádně se krásně čte, že zkoušky máš hotové, dále se rozvíjíš a vše klape. :) V BG přeji hodně úspěchů, být leadrem týmu je parádní zkušenost! :) Mně se hodila i do mé nynější práce, kdy tak trochu vedu. :) Tallynka je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si mě trošku ty nakopla Terezko :) Děkuji, nápodobně! :)

      Vymazat
    2. Já? :O Vždyť jsi se mnou ani v týmu nebyla :O Ale každopádně děkuji, moc mě to potěšilo! :) Určitě musíš dát vědět, jak se ti daří! :)

      Vymazat
  3. Krásné místo na svatbu je hostinec U svatého Jána v Horních Bludovicích. Už jsem jich tam pár viděla. Pěkná louka a hlavně výhled na hory!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tam jsme měli svatbu v plánu, ale stačil nám tucet negativních recenzí a krom toho, jedné nevěstě tam shořely šaty.
      Dělnický dům mi vyrazil dech, když jsem sál viděla na vlastní oči. Chtělo se mi plakat. Nádhera.

      Vymazat
    2. Shořely šaty? :-o Proboha.
      Já to tam znám jenom jako restauraci.

      Vymazat
  4. Hey love! I love the post and followed your blog. I want invite you to visit and follow mine back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj..
    Ten projekt Zažijkraj.cz zní dost zajímavě, to ti přeji :) Před nedávnem jsem chtěla dělat něco podobného :D
    Já si zažila minulé jaro online výuku jen krátce... pak už bylo učení na státnice a státnice. :)
    Ke svatbě gratuluji... mě a přítele se hodně lidí ptá, kdy do toho už praštíme a ačkoli o tom přítel občas promluví, stále se nemá k tomu, aby mě požádal o ruku :D Prý kvůli covidu, že by to bylo komplikované... než mě požádá, tak může být všechno úplně jinak a to nemyslím jakože co se týče covidu :D
    Je super, že s pejskem to jde dobře :)
    Přeji hodně štěstí v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to držím palce ať svatba dopadne :( opatření jsou fur děsný
    jojo letí to strašně vidím to na dcerce ♥
    nejsi jedina kdo si stěžoval na vyuku online des :(

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.