Loni v tuto dobu...

Tím, že se svět a Česká republika zajímá pořád jedním a tím stejným tématem, víme všichni. Situace, která momentálně je, je velmi náročná. Máme omezeno spoustu možností, žijeme teď úplně jinak. Loni v tuto dobu bylo vše úplně jinak. Proč jsme si toho nevážili?

V mém okolí, na sociálních sítích a vlastně i sama na sobě vnímám to, jaký úžasný život jsme měli. Spousty věcí jsme brali jako samozřejmosti. Brali jsme jako samozřejmost to, že...
jsme chodili do školy nám přišla jako samozřejmost
jsme mohli jít do kavárny na kávu, jsme brali jako samozřejmost
jsme mohli jít do přírody, jsme brali jako samozřejmost
jsme beze strachu chodili ulicemi, jsme brali jako samozřejmost
jsme mohli jít s přáteli na skleničku, jsme brali jako samozřejmost
jsme mohli jít nakupovat, jsme brali jako samozřejmost.

Vždy jsem si vážila toho, co mám. Vždy jsem měla radost z každé maličkosti, z každé ledové kávy na jaře, z každého rozkvetlého zlatého deště na jaře. Celou zimu jsem se těšila na jaro, kdy si do CrossCafe skočím pro ledovou kávu s karamelem, s přítelem vezmeme Tally a půjdeme se projít okolo naši řeky Lučiny a Tally si bude moct zaplavat, my si natrháme medvědí česnek a uděláme si peckovní vaječinu. 
CrossCafe je zavřené, ledovou kávu s karamelem neuvidím ještě dlouho, jaro si neužiju na 100%, nikdo z nás. Ano, na Lučinu jít můžeme, ale s omezením a vůbec to není ono. Chybí mi to a každým dnem doufám, že se zase všechno vrátí zpátky. 
Lituji jedné věci a to té, že den, který se uzavřeli školy, jsem měla naprostou nechuť do ní jít. Nevím, čím to bylo, ale opravdu jsem měla pocit, že ten den mám zůstat doma. Ale protože jsem chtěla zvládnout druhý ročník, do školy jsem šla. Když jsem přišla na seminář z logistiky, bylo nám oznámeno, že výuka se do odvolání ruší. Ten den jsem si školy nevážila, což nedělám, a taky to podle toho dopadlo. Je mi to moc líto. 

Loni v tuto dobu jsme byli s přítelem a s Tally na starém bytě. Dnes sedím na mém vysněném balkoně, užívám si sluníčka, které příjemně hřeje, piju kávu a píšu tento článek. Minulý byt byl sice také snem, ale tento je snem snu. Máme mou vysněnou lokalitu, u lesa, ve kterém jsem prakticky vyrostla, v části města, ve kterém jsem vyrostla, kde jsem měla základní školu, kde je klid a příjemné prostředí. Byt je krásný 3+1, s rohovou vanou, výhledem na les, s balkonem, jsou zde plovoucí podlahy a je prostě... vážně úžasný! Myslím, že i Tally se líbí. Tady už chci zůstat, tady je můj domov! ❤️

Čeho jste si loni v tuto dobu vážili nejvíc vy?


8 komentářů:

  1. Se školou to mám podobně, když si vybavím, jak se mi tam kolikrát jít vůbec nechtěla a došla jsem tam jen s velkým přemlouváním, nejradši bych si nafackovala. Je zvláštní si uvědomit, kolik samozřejmých věcí vůbec samozřejmé nejsou.. Teď bych si nejvíc vážila toho, kdybych mohla být v Brně a užívat si tam začínajícího se jara :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že loni touhle dobou jsem měla hlavu plnou maturity a plánů do budoucna. Nevážila jsem si času stráveného s rodinou. To mě teď celkem mrzí...

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek je velice příjemný, nejspíš kvůli jeho konci. :-) Já si také vážím všeho a dost mě mrzí, že je teď vše uzavřené a moc si přeji, aby se to dalo do pořádku a opravdu se vše 8. června otevřelo. Protože budu mít zrovna dva týdny dovolenou a s přítelem jsme si naplánovali výlet po jihu Čech. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Narovinu přiznávám, že minulý rok jsem měl asi hlavu mimo krk (státnice)...:D Každopádně závidím ten balkón s výhledem na les :) býv. souded se psem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aky mě to letos čeká a mám z toho děsnou hrůzu! :D
      :D No tento byt je o hodně lepší, jak ten předchozí. :D Mohl bys mi do zpráv na Insta třeba připomenout příjmení? Mohli bychom si někdy napsat :)
      - býv. sousedka se psem :D :)

      Vymazat
  6. Ano, to co lidé dělají a mají běžně berou jako samozřejmost a pak bum a co s tím?
    Zoufalost, protože nemají to, na co jsou zvyklí.
    Jako bude lépe, ale někdy člověk musí dělat tak, aby bylo.
    Snad se máš dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano

      V rámci možnosti se dobře mám, děkuji. Snad i ty! :)

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.