Nový rok v Paříži - čtvrtý den

Čtvrtý den v Paříži byl spíše odpočinkovým, kdy jsme chtěli navštívit dva parky, které se nacházeli poblíž našeho ubytování z Airbnb. Z těch náročných dní jsme byli docela unavení, tak jsme se rozhodli pro takový volnější den. Navštívili jsme Parc De Belleville a Parc des Buttes-Chaumont.


Když jsme mířili k našemu prvnímu cíli Parc De Belleville, procházeli jsme skrytými uličkami a já se snažila si zapamatovat každý detail, kterého jsem si všimla. A taky jsem si zároveň úžívala moment toho, že jsme s přítelem zasnoubení. Tak nějak mi to pořád jsem tomu nemohla uvěřit, že za rok a půl budeme manželé. Moment, kdy jsou dva lidé, kteří se milují zasnoubení, je neuvěřitelně vzácný a neuvěřitelný. A oba by si ho měli užívat nejlépe, jak to jen jde, vážit si momentu, že jsou spolu. A já si ten moment, čas strávený v Paříži, užívala neuvěřitelně.💓 Procházkami mezi parky jsem si pořád přehrávala moment, kdy se to všechno seběhlo u Eiffelovy věže. Byla jsem šťastná.

Pokud budete někdy v Paříži, určitě skočte alespoň na ranní chviličku do parku jménem Parc des Buttes-Chaumont v 19. obvodě. Je třetím největším parkem v Paříži. Pokud vyjdete až k altánku, uvidíte krásný výhled na baziliku Sacré-Coeur. 

Těším se na vás u dalšího článku z Paříže! 💓 

Vee

Pařížské uličky♥


2 komentáře:

  1. Když to ta čtu, mám úplně husí kůži. Je prostě kouzelné, kde tě požádal o ruku. Láska je opravdu krásná a abych pravdu řekla, sama jsem zvědavá, jak mě přítel požádá o ruku. Ale je lepší na to nemyslet :-D On na tu romantiku není (čímž mě fakt štve), ale zároveň doufám, že si na tom nechá záležet. No, to si povíme, až na to dojde, haha. :-) A vám moooooc gratuluji! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Jani! :)
      Láska je krásná, to ano. Někdy složitá, ale stojí to za to :))
      Pokud ví, že ty na romantiku jsi a je to na něčem, na čem ti záleží, tak určitě bude chtít pro tebe to nejlepší, takže si určitě záležet dá! Pokud, tě o ruku požádá, kdy a jak mi rozhodně musíš dát vědět, už teď ti držím palce. A věř, že se máš na co těšit :))

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.