Zoo Zlín 2019

Hádejte kde jsme se podívali tentokrát! Do mé oblíbené Zoo! Mám zde hodně vzpomínek a jsem ráda, že jsem se zde podívala s těmi, které mám ráda. Každý rok se sem těším, až se podívám na zvířátka, až si dám peckovní etiopskou kávu, až si zase vyčistím hlavu v zahradě Mush-in.


Moje oblíbená věta při cestovatelských článcích: Sbalit tašku, baťoh, nachystat foťáky, vzít si kafe a můžeme vyrazit! Cesta do Zlína uběhla velmi rychle, ani jsem se nenadála a už jsme kupovali vstupenky. Hurá! 

Náš výlet byl vážně perfektní, moc jsem si ho užila, bavili jsme se, o některých zvířatech jsme se docela dost dověděli a já konečně na vlastní uši slyšela zvuky, které vydávají hyeny. Dali jsme si kafčo a letos jsme se taky podívali do zámku, který se ve Zlínské Zoo nachází. Ti, kteří zámek navštíví, by se prý dalo říct, že jsou "výjimeční návštěvníci", protože pouze 5% návštěvníků se vydá i do zámku. Pan průvodce nám odhalil tajemství zámku a musím uznat, že jeho vystupování bylo příjemné, já se tedy docela bavila. 

Opět mi do srdíčka přibilo milion pocitů, kdy jsem si uvědomila, že je jedno, kde jsme, ale s kým jsme. To kde jsme to akorát obohatí - vytvoří to akorát třešničku na dortu. 

Co nás čeká dál? Šiklův mlýn a Zruč nad Sázavou, hurá! Tak se mějte krásně, pijte kafe, usmívejte se, užívejte posledních pár dní volna (vysokoškoláci teda ještě měsíc :D), buďte šťastní a užívejte si chvíle s těmi, které máte rádi bez ohledu na to, kde jste♥.

Vee


8 komentářů:

  1. Pěkné fotky. A máš pravdu, že nezáleží na tom kde jsme, ale hlavně s kým jsme. Ve zlínské zoo jsem už taky byla a mají to tam moc krásné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Zlínskou ZOO mám ráda, už jsem tam ale dlouho nebyla. Přece jenom jsem to z Prahy měla trochu z ruky a navíc se tam nemůže se psem, což je škoda. Do olomoucké psi můžou, a tak doufám, že se tam brzo s Eliškou ukážeme.
    Nejradši na zlínské ZOO mám mazlení s rejnoky. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nás taky mrzelo, že jsme nemohli vzít Tally. Ale chápu je, možná by si to ani neužila, nemohla by běhat - to je její vášeň. A chápu už jen kvůli zvířátkům a otevřeným, některým, výběhům. Bezpečnost je bezpečnost:)
      Pražská je krásná, ale Olomoucká mě moc nenadchla, ale to jsem tam byla už dávno.Třeba se to za tu dobu změnilo, tak snad příští léto :)

      Já na té Zlínské zbožňuju tučňáky, surikaty, japonskou zahradu mush-in ♥

      Vymazat
  3. Velmi pekna ZOO. Este som v nej nebola, takze vdaka za inspiraciu.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. Pamatuji si, že tady už jsi byla a psala jsi o tom článek. Ale mám pocit, že je to strašně dávno. :D Hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.