Hrad Cimburk

Dnes jsme se vydali na výlet na zříceninu hradu Cimburk. Původně jsme měli jet na hřiby, ale nakonec vyhrál tento plán. A jsem za něj ráda, moc ráda. Uvědomila jsem si, že když jsem s těmi nejmilejšími, tak nezáleží kde jsme, ale že jsme spolu. Tento pocit mě doprovázel celý den, kdy jsme byli na výletě až do teď. A doprovázet mě bude ještě hodně, hodně dlouho - i v Paříži, kde se chystáme na Silvestra. Pojďme se podívat, jak vypadal náš výlet ♥.


Ták... sbalit baťoh, svačinu, pití, svačinu i vodu pro Tally, něco na zub, foťák, naskočit do auta a můžeme vyrazit na Cimburk. Cesta z Havířova trvala něco okolo 2 hodin.

Na internetu jsem našla stezku, která měla být 5 km dlouhá. Na mapě na telefonu jsme nemohli najít rozcestí U Křížku, které se mělo nacházet mezi Vřesovicemi a Koryčany. A tak jsme zastavili na první příjezdové cestě a vydali jsme se na cestu. Měli jsme jít po zelené značce a taky že jsme šli. Ale nakonec jsme zjistili, že jsme šli opačnou stranou, tak jsme se vrátili zpět do auta, abychom našli rozcestí, které jsme potřebovali. Jaké by to bylo dobrodružství, kdybychom se někde neztratili? :D
Rozcestí se podařilo najít, stačilo jet o pár metrů dál :D. No nevadí, mrkli jsme na mapu a vydali se po žluté značce. Hrad Cimburk byl vážně "za rohem". Tally cestou poznávala další pejsky, běhala a dokonce se válela v bahně.

Došli jsme na místo, zaplatili vstupné a šli se podívat na zříceninu hradu. Hrad se nachází přibližně 4-5 km od Koryčan. Byl vytvořen mezi 1327 - 1333, ale opuštěn byl v 1720. Hrad je ve stylu francouzské gotiky, založen Bernardem z Cimburka. Více si můžete přečíst zde.

Hrad jsme prošli za několik málo minut a vyrazili jsme domů. I když jsme nešli stezku, kterou jsme původně plánovali, nevadilo nám to. To je totiž dobrodružství a máme na co vzpomínat. Důležité je to s kým jsme a ne to, kde jsme. I kdybychom se nacházeli v té nejtemnější části lesa, vždycky mi bude skvěle, protože vím, že mám po boku dva skvělé parťáky.

Mějte se krásně!♥

Vee♥

10 komentářů:

  1. Máš pravdu, že vlastně není ani tak důležité kde jsme, ale s kým tam jsme :) Každopádně hrad vypadá krásně, podobné zříceniny mám moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takové výlety. Příroda je nádherná a na Cimburku jsem ještě nebyla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za skvělý tip na další krásné místo u nás v ČR. :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  4. Cimburk neznám, ale já s přítelem a s auticentrem byla třeba na Dívčím kameni a vypadá to docela i podobně. :)
    Zní to záživněji, než hledání hřibů :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky. :) Na tomhle hradu jsem nikdy nebyla, vlastně už jsem dlouho nebyla na žádném hradu nebo zámku. To je trochu škoda, teď už bude pomalu končit sezóna. Ale někdy to snad napravím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)

      Září je taky fajn na výlety ! :) Máš ještě čas, třeba se nějaký víkend najde♥

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.