Perličky, které nedávají smysl

Taky znáte ten pocit, když řeknete nějakou hloupost a ta hloupost se s vámi veze pak několik dnů, měsíců? Já a ano! Každý z nás řekl někdy něco, co absolutně nedávalo smysl a po uvědomění toho, následoval výbuch smíchu. Abych řekla pravdu, já jsem na tohle vážně talent. V poslední době jsem si tyto věty zaznamenávala proto, abych se s vámi mohla podělit a taky třeba proto, abyste se zasmáli. Tedy snad. Tyto věty jsem zaznamenávala v okruhu mých blízkých a mě. Myslím, že jiný úvod asi nevymyslím. Ale následující věty snad vysvětlí proč. Tak příjemnou zábavu (doufám). 😃

  • „Piráti pijí vodku.”  Snad rum ne?😃
  • „Vítr létá.”
  • „To bylo policistické auto!”
  • „Uděláš mi pomerančovou šťávu z citrónu?” 
  • „Modrá je mé nejoblíbenější číslo z abecedy." 
  • „Tlačí mě hlad.” 😃
  • „Né! Já mám krém od plavek” Nebo plavky od opalovacího krému, hm?😃
  • „Veru si dá vody do nohy.” Myslím, že rozumnější by bylo, kdybych si dala nohy do vody, ne?
  • „Viděla si někdy žábu bez krunýře?” Jasný, mám takovou doma v akvárku s mými rybičkami.
  • „Proč to nevyliješ na kytičky, třeba tam vyroste matla.” Snad máta, ne?😃
  • „Poletíme letadlem z vlakového nádraží.” Jasně, s takovou se do té Paříže nedostaneme. 
  • „Nikdy to nebrali prst?” Ne to fakt ne..😃
  • „Prvního je třicátého.” Časový posun je zlo, že?
  • „Přemýšlím, jak se řekne hlad, ale když se přejíš.” Nekomentuji.
  • „Dneska je sobota nebo zítra je neděle?” A teď si představte chvíli ticha a pohled, který říká: „To nemyslíš vážně, že ne?!”
  • „Promiň!!” A odpověď zněla: ,,Tys mi poděkovala?” 
  • „Zhasni ty dveře!” To je jako kdybych řekla: ,,Rožni, já neslyším.”
  • „Nemohla bych letět vlakem sama.” A letadlem bych sama letěla? 
  • „Zapálím si písničky.” Tak to good luck!😃
  • Kupuji si kávu a baristka se mě ptá: „Malé nebo velké latté?” Má odpověď zněla: „Ano.” Halooo, Veru, kde jsou tvé myšlenky? 😃
  • „Z čeho je vlastně plechovka?” No já ti nevím, těžko říct. Určitě je z papíru. 
  • „Nevylij ten mobil!" 
  • „Dáme si budík na půl nebo na tři čtvrtě?" a má odpověď zněla: „Budu mít piškoty!" 
  • Ode dneška není perlivá voda, ale bublinkatá. Jo?
  • „Utratil jsem 18 000 Kč, které jsem ani neměl." 
  • Rozhovor s mou sestrou: „Někdo se otrávil kebabem." „A umřeli?" „Nevím, jsou otrávení." Cože?!😃
A co Vy? Máte taky nějaké perličky?
Vee


6 komentářů:

  1. Tu reportáž o kebabu v telce jsem viděla! :D Jinak já bych jednu perličku přispěla. Přítel mi řekl "Nečum" no a já mu blbě rozumněla a odpověděla "já tebe taky" Hodl jsem myslela, že mi vyznává lásku :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem jednou měla plno zážitků, které jsem chtěla co nejrychleji říct a tak jsem místo včera Terka ty dvě slova spojila do Včerka. :D :D A ve Španělsku se mi jednou povedl trapas při objednávání džusu. Říkala jsem anglicky, že bych si dala džus a servírka jestli piňa nebo cosik, už ani nevím.. A já ji nerozumněla, protože neuměla anglicky a říkala mi to ve španělštině, tak jsem ty dvě slova po ní zopakovala, jakože jo opravdu si objednávám džus. A až na potřetí jsem pochopila, že se mě ptá na rozhodnutí mezi dvěma příchutěma. :D Jednou jsem ji řekla jedno slovo a když si to chtěla potvrdit, tak jsem ji odpověděla tím druhým. :D Byla ze mě asi hezky zmatená. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já prosím přiďám ... PÁN S KOČKOU ( přitom má psa) S ODRŮDOU BÍGL ... :D Vee a Kejtii klasika perličky ������

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.