Co mi pomáhá si uvědomit a přemýšlet.

Každý z nás určitě četl hodně citátů, mott a různých takových předsevzetí, motivačních vět. A určitě každému alespoň jedno utkvělo v hlavě. Díky některým jsem si uvědomila spousty a spousty věcí. A tyto věty jsem nenašla pouze ve větách na internetu, ale našla jsem je v hudbě. Ale v tomto článku se zaměřím na citáty mimo hudbu.

Mnoho, teda asi všechny, jsem si vryla do paměti z knihy, kterou tady omývám pořád dokola - MOC (článek o MOCI zde). Vždy, ve špatných chvílích, si otevřu knihu a čtu si tyto citáty. Otevřou mi oči a pomůžou mi popřemýšlet nad tím, co se schovává mezi řádky citátů. A tady jich pár je:

,,Odeber lásku, a země je hrobem."
,,Láska je nejmocnější, a přece nejméně poznaná energie na světě."
,,Zákon přitažlivosti je zákonem lásky..., jsou jedno a totéž."
,,Všechny dobré pocity vycházejí z lásky! Všechny negativní pocity vycházejí z nedostatku lásky!"
Tento citát mi pomůže si vzpomenout na to, co je láska a v čem všem se nachází. A v čem? Úplně ve všem! Abychom se cítili tak, že nás má někdo rád, že nás má něco rádo, že my máme rádi něco či někoho, musíme do všeho vložit lásku. Protože jakou ji vydáme, taková se nám vrátí. Bez lásky by nebylo nic, nebyl nikdo. 

,,Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými."
Jsem člověk, který si potrpí na pravdě a upřímnosti. U mě přes lži vlak vážně nejede. A právě díky tomuto citátu si vzpomenu a vybavím si, jak je pro mě pravda důležitá. Protože právě díky ní, mám lepší pocit, mám čisté svědomí a dodává mi sebevědomí. Krom toho je to cesta, jak být lepším člověkem. S pravdou se lépe žije. Tomu všemu dodává lepší pocit, když je pravda a upřímnost oboustranná. Na pravdě se pěstuje důvěra, přátelství, vztah, sociální kontakt. 

,,Reagujte rozumně i na nerozumné jednání."
,,Nevidím zlo, neslyším zlo, nemluvím zlo."
I já patřím mezi lidi, které rozčílí i maličkost. Hlavně ono nerozumné chování. Občas ze mě vyjdou slova, která právě reagují nerozumně. Ale snažím se na tom pracovat. Protože jak se říká: ,,Moudřejší ustoupí."

1. Představte si to.
2. Prociťte to.
3. Získejte to.
,,Všechno je možné tomu, kdo věří."
Tento postup se mi osvědčil. A ne jednou. Vše co si přeji si představím, procítím k tomu lásku, touhu a uvědomím si to, co pro mě sen znamená a získám to tím, že udělám všechno pro to, abych si sen splnila. A tohle je také to, co tady píšu neustále dokola. Snažím se těmito články vést nejen sebe k tomu, abych si šla za svými sny, ale hlavně vás. Protože jak Rhonda Byrne má svůj cíl: radost pro miliardy, taktéž bych chtěla dokázat alespoň menší radosti pro miliardy.
Nevzdávám se bez boje - ne vždy, ale pracuji na tom, pomalu, ale jistě. Věřím tomu, že si své sny splním, proto jdu přes most, který k těm snům vede. 

,,Rozdíl mezi minulostí, přítomností a budoucností je jen tvrdohlavě udržovaná iluze."
Protože jsem ve znamení Berana, tvrdohlavost mám v povaze. A snad ani jednou se mi nepodařilo nad tvrdohlavostí vyhrát. A právě když čtu tuto větu, uvědomuji si, že bych to změnit měla. A o naivitě ani nemluvě. Taky mi dělá problém žít přítomností. Hodně se ohlížím na minulost a říkám si: ,,Co kdyby..." A to je špatně. Proto je na čase to změnit. A opět připomínám svůj článek, který vyšel 1. května 2017 (článek o novém začátku naleznete zde)
,,Mysl se chová jako nepřítel k těm, kdo ji neovládají."
Žárlivost. Nepříjemná povaha - tedy pokud není přehnaná. ,,Všeho příliš škodí." S takovou žárlivostí zkušenosti mám. Z jak mé strany, tak i z opačné. A musím říct, že takovou žárlivost dostávat a vydávat už nikdy nechci. Kazí důvěru k danému člověku, přechází v závist, lži, výmluvy, podezírání a ke všemu, co vztah mít nemá. A k tomu se vztahuje pravda, která je o něco výš napsaná. Závist? ,,Radši neuspět v originalitě, než v nápodobě." 

,,Nemůžete být příliš mocní, když nejste vděční, protože vděčnost vás udržuje ve spojení s mocí."
,,Kdyby jedinou modlitbou, již za celý život vyslovíte, bylo ,,děkuji" - už to stačí."
Vděčnost je něco, na co myslím každý večer před spaním. Pomáhá mi to si vzpomenout na to, co je pro mě důležité, co mi udělá radost a co mě naplňuje. A pomáhá mi si uvědomit to, co a kdo je pro mě důležitý. Vděčnost je něco, co mě udržuje šťastnou, protože mi ukáže krásné věci i v tom neškaredějším dni. 
Buďte vděční za všechno, co jste v životě dostali (minulost).
Buďte vděční za všechno, co v životě dostáváte (přítomnost).
Buďte vděční za všechno, co v životě chcete, jako byste to už dostali (budoucnost).

,,Nic není dobré či špatné, to zařídí až naše hlava."
Špatné věci nejsou ve skutečnosti špatné. Špatnými se stávají tehdy, kdy se špatný pocit v nás vyvolá. Je to vyvolaný pocit. Mnohdy se stává, že si dané situace přibarvujeme a upravujeme dle svého. S tím zkušenosti mám také. Nemyslet si okolnosti toho, co jak vypadá mě naučil jeden člověk, kterému patří velký dík, protože právě on mi otevřel oči, jak mám vnímat svět. Proto si pamatuji větu: ,,Není to tak, jak to vypadá."

A co Vám pomáhá přemýšlet. Čím se řídíte Vy?

Vee




Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.