Užívejme si maličkostí každodenního života

Občas mám bledé chvilky, ale to my všichni. Vždy, když mně špatné chvilky přepadnou, připadám si, že jsem oproti všemu naprosto bezmocná. Avšak tuto myšlenku mi odradí uvědomění si toho, jak je každý den krásný i s černým mrakem nad hlavou. A jak je to.vůbec možné? Odpověď je jednoduchá: MALIČKOSTI.

Je třeba si uvědomit, všimnout si na sobě, co nám dělá radost, co nám vykouzlí úsměv na tváři.
Maličkostí dne je vážně mnoho a záleží pouze na vás, co máte rádi, co vás potěší a udělá vám radost.

Den může být krásný, když si všimnete toho, co na něm je pozitivní, i když máte klasický "den blbec". Obyčejnou radost vám může udělat i úsměv kolemjdoucího, baristky v kavárně, které vám připraví kávu, tak jak to umí vždy výborně a popřejí dobrou chuť. Počítá se i "Dobrý den."
Počasí také přidává energii a ovlivňuje náladu a neměli bychom se nechat ovlivnit toho, zda prší, sněží - ano, v dubnu, jako momentálně, svítí slunce, je bouřka nebo je zataženo. Hledejme pozitivní stránky a nebuďme negativní, užívejme si. Přece nechceme sedět neustále doma v koutě a trápit se nad tím, co bylo nebo se zatěžovat stresem. Dejte přednost světu, který vás čeká za dveřmi, je tam tolik možností, situací, věcí, maličkostí, které vám udělají radost. Jen je vnímat, uvědomit si je a tzv. hodit se do pohody. 


Já a moje radosti z maličkosti.

Mně udělá radost vážně všechno. Od úsměvu kolemjdoucích po objetí, přítomnost přátel, rodiny. Díky toho všeho mi je lépe, dokážu se usmát a nesedím doma zalezlá v posteli celá ztrápená a uzavřená do sebe. Okolí jsem dovolila mi ukázat to krásné a užít si to (k tomu mi pomohl člověk, který je mi velmi důležitým, ale o tom možná jindy)

Radost mi udělá:

  • Káva,
  • Obrázek v cafe latte
  • Vůně kávy
  • Oblíbené místo
  • Oblíbená kavárna
  • Objevení něčeho nového
  • Vyzkoušení nové zkušenosti, dovednosti, schopnosti
  • Objevování nových možností
  • Makronky, palačinky, lívance
  • Každá maličkost spojená s Paříží, Eiffelovou věží
  • Úsměv, úsměv přátel
  • Když pomůžu druhým a naopak oni mně
  • Pejsci, zvířátka
  • Vůně květin, jarní rozkvetlý strom
  • Jarní sluníčko
  • Odpočinek a relaxace, spánek
  • Když si někdo vzpomene na mé narozeniny, svátek, poděkování
  • Dobrá nálada ostatních
  • Svěření mi tajemství
  • Důvěra, láska, přátelství
  • Úspěch, můj i přátel
  • Spokojenost druhých
  • Uznání, pochopení, pochvala druhých
  • Úspěch
  • Nová věc do mé "sbírky" 
  • Získaný respekt
  • Překvapení
Věřím, že maličkostí je mnohem, mnohem více, proto jsem se snažila vybrat, vzpomenout si a uvědomit si ty nejdůležitější. 
Co udělá radost Vám?

Vee





4 komentáře:

  1. Pěkně pozitivně naladěný článek. A tak to má být! Za mě palec nahoru :)
    Jinak mně dělají radost maličkosti. Nová kniha, úsměv, možnost si pustit film/seriál, přečtení hezkého článku, jako teď a tak dále :) A sluníčko mám taky moc ráda. Zlepšuje mi náladu :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  2. V poslední době mi přijde, že už snad ani na lidi, kteří by se radovali z maličkostí nenarážím. Nedávno jsem si takové ty maličkosti všedních sní začala zapisovat. Za březen to třeba pro mě byly tyhle maličkosti: fantasylife.cz/breznove-radosti/.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.