Kde bych chtěla být za 10 let?

Tímto měsícem se mi postupně tvoří krok za krokem, který tvoří vstup do další části života a řekla bych, že momentálně je to období, které vyžaduje maximální síly. Skládám maturitní zkoušku a chystám se na vysokou školu.
Každý máme nějaké sny, růžové brýle, že nám vyjde to, co si opravdu přejeme, máme vysněný život, každý chceme něčeho dosáhnout.

Během 1 roku

Jak jsem již řekla na úvod v článku, skládám maturitní zkoušku. 
Prvním krokem k ní bylo uzavřít praxi. Byla to dobrá zkušenost do života, ale během čtyř let jsem si uvědomila, ze učitelkou v mateřské škole není pro mě a nenaplňuje mě to natolik, že bych si řekla: ,,Ano! To je práce pro mě!" Je to krásná práce, avšak nemohla bych u ní zůstat.
Dalším krokem následuje písemná praktická, ústní praktická, vysvědčení čtvrtého ročníku, písemná, ústní. Musím uznat, že maturitní zkoušky jsou něco šíleného, ale budu dělat vše, abych to zvládla a konečně se posunula vpřed.
Abych se posunula vpřed, musela jsem podat přihlášku na vysokou školu. A to jsem taky už udělala, za což jsem neuvěřitelně ráda. A opět budu dělat všechno, abych se tam dostala.
Chtěla bych si během jednoho roku najít brigádu, jednu mám na nějakých 50% jistou, další na léto na 80%. Jdu si za tím, že brigády budou v kavárnách. 
Také si hodlám udělat kurz baristy, abych se kávě mohla věnovat naplno.
Pokud mi od teď do konce léta vyjdou penízky, udělám si já a přátelé, nebo jen s "přítelem" výlet do Paříže.
Je to mým snem už přes 7 let a miluji to město, i když jsem to město ještě nenavštívila. Mám se na co těšit!
* Splnit úspěšně maturitní zkoušku
* Zvládnout přijímací zkoušky na vysokou školu a nastoupit na ní.
* Vydělávat penízky na brigádách
* Udělat si kurz baristy
* Navštívit Paříž (pokud ne, v dalších letech určitě)
* Zvládnout první rok na vysoké škole
* Začít chodit do posilovny

Během dvou až čtyř let

Spěšně splnit další dva roky na vysoké škole.
Určitě začít pracovat, udržet si brigády a věnovat se těm, které mám ráda a co mám ráda.
Neustále dělat to, čeho chci dosáhnout.
Určitě je na místě nějaká menší dovolená, doufám že s přítelem. Nebo se sestrou a s přáteli.
Verim, že cíle, kterých chci dosáhnout ještě přijdou a nenapadnou mě z ničeho nic, když tohle píšu, ale pevně doufám, že zůstanou v podobné rovině.
* Pořád jen škola, škola, škola
* Brigády a pracovat
* Zůstat a jít si za tím, co mám ráda.

Během pěti až osmi let

Na prvním místě je ukončení vysoké školy a stát se Bc. V případě, že mi vysoká škola půjde, navázat na magisterské studium, což jsou další dva roky studování.
Doufám, že díky brigád si našetřím dost peněz na to, abych si mohla zařídit vlastní byt a jít do vlastního. Začít svůj vlastní život.
Najít si práci, brigádu po vysoké škole.

Během devíti a osmi let

V tu dobu budu už po vysoké škole, budu mít práci, vlastní byt. Pokud lékař mi svolí a zdraví mi to dovolí, udělám si řidičský průkaz a bude-li možnost koupit si auto, samozřejmě. 
A určitě vše budu přizpůsobovat tak, abych dělala vhodné domácí prostředí k pro mou novou rodinu. 


Avšak je to pohled do budoucna, která je 10 let dopředu a je to velmi těžké zrealizovat tak abych se k tomuhle všemu dostala a mohla vám jednoho dne napsat do článku: ,,Je to tak, jak jsem si přála. Mám svůj vlastní vysněný život. Zvládla jsem to."
Těmito roky bych měla začít dělat věci tak, abych jednoho dne otevírala svou vlastní kavárnu.
Kéž by bylo všechno takhle jednoduché. Bude to dlouhá a těžká cesta, která začíná tímto koncem měsíce. 
Avšak vím, že mnoho plánů se změní. Nemám konkrétně dané to, co chci v každém roku zvládnout, ale vím to tak obecně a takovou tu kaši okolo, jak se říká. Obecně.

Máte v hlavě uspořádanou svou "vysněnou" budoucnost a nebo tzv. vaříte z vody?



Se sebevědomím a sebedůvěrou dokážeme všeho, co si přejeme.

7 komentářů:

  1. Je super, ze mas taketo ciele, ja ked som sla na vysku nevedela som vobec, kde by som si chcela seba predstavit o niekolko rokov a bola to chyba, pretoze pocas vysokej sa da vela nadbehnut do normalneho zivota, drzim ti palce vo vsetkom 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes sme práve v škole túto tému rozoberali. Čím skôr si človek určí čo chce v živote mať/vlastniť tým skôr má tendenciu to dosiahnuť. Ja som išla na vysokú s tým že som presne vedela čo chcem a skutočne "plány" stále vychádzajú. Držím ti palce aby sa ti všetko splnilo. Veľmi pekný článok :-)
    Taly Rare

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, aby sa ti to vyplnilo tak, ako si to praješ :) Ja som na tom podobne, uvažujem o výbere školy a chcem navštíviť nejaké to miesto :) Snáď budem o 10 rokov MUDr. , mať prácu a nejaké to bývanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Tobě taktéž držím palce, jestli si za tím jdeš, zvládneš to:)

      Vymazat
  4. Já měla taky před maturou sen o Paříži. :) Podařil se mi splnit pár měsíců po tom, jel se mnou i přítel a bylo to kouzelné. Při plavbě noční Paříží po Seině jsem plakala štěstím, byl to fakt můj velký sen, Paříž je pro mě opravdu kouzelné místo. :) Určitě tam chci jet ještě znovu. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.