Fotogalerie Pustevny

Výlet s přáteli na Pustevny, Radhošť byl opravdu kouzelný. Nehledě na to, kolik vzpomínek jsme si s sebou odvezli. Nejlepší je se s těmi, které máte rádi se vydat někde mimo město a opustit všechny své problémy a zvednout si náladu. Tohle je pro mě nejlepší lék. A jsem moc ráda za to, že je mám.

Právě díky motivaci, sebedůvěře a odhodlání jsem výšlap zvládla. Vzhledem k zdravotnímu stavu bych to nezvládla. Článek o tom, jak podpořit sami sebe najdete: ZDE.

Fotky jsou jen tak letem světem, je to mým malinkatým koníčkem. Vždy všechno musím mít zdokumentované :D, další fotky můžete najít na mém instagramu.






















4 komentáře:

  1. Ehm. Když jsem ty fotky uviděla, řekla jsem si: fuuuuj.
    To je ale tím, že už jsem moc naladěná na jaro. :) V rámci zimních možností jsou hezké. :)
    Já jsem byla na Pustevnách v prosinci, byly tam vele závěje a dolů jsme jeli po sjezdovce na igelitkách. :D
    Je to asi tak miliontý článek o Pustevnách, to tam letos v zimě byli všichni blogeři? :-O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly jarní prázdniny a podniknout se něco muselo. Brala jsem to jako osbni výzvu se dostat přes všechny mé zábrany a dostat se zpět k tomu, k čemu mám ráda. A zvladla jsem to vzhledem k podpoře přátel:)
      Překonala jsem meze a jsem na to pyšná

      Pustevny miluji, mám k nim velký cílový vztah :))

      Jsou kouzelné, to bude důvod, proc je všichni navštěvují :)

      Vymazat
  2. Páni, moc krásné fotky! :) Na Pustevnách jsem byla jednou na ledových sochách a moc se mi tam líbilo. (I když ráda bych se tam vydala, až nebude žádná akce, asi to bude příjemnější, než s tolika lidmi kolem.) Byla jsem jak Alenka v říši fivů, protože vůbec na hory nejezdím, u nás se nikdy nelyžovalo ani nic podobného, takže jsem vlastně poprvé byla v zimě někde na horách a bylo to kouzelné. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já tam byla na nějakých slavnostech dvě léta po době a taky se mi tam nelíbilo. Každé léto při mé návštěvě pršelo, bylo neuvěřitelně moc lidí. A musím říct, že jsem byla ráda za to, že nám vyšlo počasí, měli jsme od návalů lidí klid a mohli si to projít všechno úplně v pohodě. :)

      Vee

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.