Lysá hora

Dnes se mi opět potvrdilo pravidlo, že neplánované akce jsou těmi nejlepšími. Dnes jsme měli v plánu se podívat k vodě, konkrétně na Žermanickou přehradu. Měla jsem jet já, přítel, moje sestra Monča a Tally, ale počasí nám nepřálo. Počasí na koupání nebylo, takže zm
ěna plánu. Pojedeme na Lysou horu! Je to od nás jenom hodinka cesty. Sbalit batůžky, granulky pro Tally a můžeme vyrazit!



Z Krásné na Lysou po žluté stezce

Zaparkovali jsme auto v Krásné a vydali jsme se po žluté stezce, která má něco okolo 7 km. Stezka mi nepřišla nijak náročná, musím říct, že pro Tally to byla vážně hračka! Byla to stezka tak akorát. Počasí bylo na výšlap ideální, což nám trasu hodně zjednodušilo. Cesta nám trvala přibližně 3 hodinky, dělali jsme často zastávky na svačinu a taky, aby jsme jak Tally, tak nám, dopřávali dostatečný příjem tekutin. A také jsme narazili na Vodopády Satiny, na které jsme se skočili na chviličku mrknout. A jak už to vypadalo během dne se dozvíte z fotek. Ať se líbí♥




8 komentářů:

Používá technologii služby Blogger.