LEDEN DIARY - našla jsem mou životní lásku

Leden byl pro mě vážně neuvěřitelný. Našla jsem si totiž novou životní lásku. Lásku jsem našla už před rokem. A tou je můj přítel, se kterým jsem si splnila sedmiletý sen - navštívila jsem Paříž. A také jsme se k sobě přestěhovali. Ale 7.1.2019 jsme si našli někoho, s kým bychom mohli naší lásku, domácnost a životy sdílet. Pořídili jsme si totiž Tally.

Celý leden jsme se věnovali Tally. Užívali jsme si sní, užíváme si s ní do teď a budeme si s ní užívat i dalších několik let. Je moc šikovná. Přítel a Tally jsou teď pro mě vším. 

Naučila se už několik povelů. Klasické sedni, lehni, dej jednu packu a druhou. Trochu umí se točit dokola, slalom mezi nohama, ale to trošku potrvá, než se to naučí tak, jak by to mělo vypadat. Je ještě štěňátko. Také jsem ji naučila válet sudy, to umí už jen s maličkou pomocí. Poslouchá na povel ke mně, docela zvládá povel zůstaň - to musíme ještě dopilovat. 

Miluji rána, kdy se mnou spinká. Sice mě budí kolem 7 ráno a tak jemně mě kouše do ruky, protože si chce hrát, ale mně to nevadí. Jsem ráda, že si ke mně lehne a tráví se mnou celé ráno. Taky byste někdy měli vidět, jak "srandovně" leží a spinká - to vážně stojí za to. Nejde ji nemilovat. Určitě sledujte na instagramu, jak Tally roste a co všechno vyvádí! 


Rozhodně si přečtěte články o Tally:
Leden byl pro mě náročný i co se týče školy. Letos jsem ji už chtěla zvládnout a moc jsem se snažila. Semestr jsem dodělala úspěšně. Letos by mi neměly chybět nějaké 2 kredity. Zvládla jsem mikroekonomii. To byl můj hlavní cíl. Řekla jsem si, že to dokážu a taky, že jsem to dokázala. Udělala jsem zkoušky i z práva a informatiky pro ekonomy. A moc se těším, až začne letní semestr 25.2. Mám motivaci ročník dodělat a pokračovat v dalších letech studia. Ale moc bych si přála, aby to všechno bylo za mnou.

A co dalšího? Našla jsem spolupráci, kdy jsem začala psát články o cestování na "přání". Těším se, až své články dostanu na vyšší úroveň, budu na sobě pracovat víc a víc, abych měla práci takovou, jakou bych si přála.

8 komentářů:

  1. Tally je prostě úžasná, těším se na další články s ní. :) Taky mi začíná letní semestr 25.2., tak přeju hodně štěstí. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek <3 Tally je boží:3 a úplně tě chápu, Amy mě taky kolikrát budí, ale když teď chodím do práce, budím spíš já ji, že jdeme ven :D A gratuluji ke všem zkouškám!:) Taky bych už tu školu ráda měla za sebou :D A sbírat zkušenosti! Přesně, o to mi taky jde, tak přeji mnoho úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je sladká - a šikovná, že toho umí tolik:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tally je krásná a věřím, že vám dělala jen samou radost a že tomu tak bude i nadále. ♥

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.