Za pár dní si splním svůj sedmiletý sen

Je pozdní večer a mé myšlenky ovládá Paříž. Neustále si v hlavě představuji mou reakci, když si konečně stoupnu na půdu Francie a uvědomím si, že jsem si splnila svůj sedmiletý sen. Tak nějak tomu pořád nemůžu uvěřit. A zřejmě tomu uvěřím až, když Paříž uvidím na vlastní oči, až poznám její tajemství, památky, až spatřím Eiffelovou věž, projdu se kolem řeky Seiny, až konečně ochutnám pravé francouzské makronky. Už teď vím, že mé tělo nezadrží slzy štěstí a radosti. Protože už teď mám v očích a v srdci takový pocit, který alespoň jednu slzičku naznačuje. 

Brouzdám po internetu a prohlížím si různá videa, přečetla jsem tucty článků a dávám si dohromady památky, které bych chtěla s mým přítelem navštívit. Musím říct, že je toho opravdu neskutečné množství. Budeme tam celých 10 dní, takže si troufám říci, že to stihneme všechno

Ubytování jsme našli úplně perfektní! Díky Veronice Tázlerové jsem narazila na internetovou stránku https://www.airbnb.cz, která nám poskytla levné a doufejme příjemné ubytování! Co je to airbnb? Je to agentura, která poskytuje ubytování soukromých lidí, kteří např. turistům, pronajímají byt, dům, či pozemek. Můžete zde nalézt i různé kurzy, třeba jazykové, malířské a mnoho dalších. A tyto byty jsou po celém světě. Je to vážně jednoduché, výhodné a levné. S paní, která nám ubytování poskytne, se dá v pohodě domluvit, je vstřícná. Jedná s námi hezky a je ohleduplná. Tak jsem velmi zvědavá, jak těch 10 dní ubytování zvládneme.

Právě mi hraje písnička, která mi navozuje atmosféru a náladu, při které se dobře pracuje a také se dobře chystají materiály k výletu. Pokud se také letos chystáte do Paříže, tak při balení a chystání materiálů a věcí, nesmí chybět tato hudba jako doprovod!



Celý ten rok, co píšu, se těším na větu, kterou budu moct napsat a říct tak, že: „Já jsem to zvládla!" Celou dobu píšu o tom, jak člověk má rozvíjet osobní rozvoj, má si splnit sny, měl by mít správnou motivaci. A vše, co píšu, mám odzkoušené. A tady je důkaz. Tohle vše mě dostalo tam, kde teď právě jsem. Ono to všechno vážně funguje! Jsem dojatá! Byla jsem dojatá obzvlášť, když mě v článku zmínila jedna slečna, která napsala, že mé články pravidelně čte a sleduje a tak se rozhodla, že se pustí do stejného příběhu a začne si také měnit život. Takže.. já, Vee, pomáhám lidem! Dokázala jsem to, o co celou dobu usiluju, no páni!

Už se moc těším, až Vám budu moct napsat článek, popřípadě články - protože jeden by byl neuvěřitelně dlouhej, a říct Vám, jak moc velká zkušenost to pro mě a pro mého přítele byla. Takže.. zatím na viděnou!♥

YourVee

6 komentářů:

  1. Jé, to se tak hezky čte že si někdo plní sny :). Jinak do Francie bych jela hned. Moc si to přeju celý život, tak třeba někdy. Neumřu dokud se nepodívám do Paříže, některé z českých vesnic v Rumunsku a do USA :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se tam taky podíváš! Když budeš dělat všechno proto, aby sis své sny splnila, tak se vážně splní♥

      Možná další rok pojedu procestovat Island. Také bych chtěla do Thajska, Itálie, Anglie a USA samozřejmě také♥

      Vymazat
  2. To je super! Tak snad to bude krásný zážitek, takový, jaký sis ho vysnila. ♥ :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.