DIARY KVĚTEN

Dnes je poslední den tohoto měsíce a vzpomínám, jaký tento měsíc byl. Když píšu články DIARY, vždy si uvědomím, čím byl tento měsíc pro mě výjimečný a co dalšího jsem se naučila, co dalšího jsem zažila. Jako každý měsíc je pro mě něčím náročný, vlastně pro nás pro všechny. Tento měsíc byl pro mě náročný zvláště kvůli školy a brigády. Ale! Dokázala jsem se odreagovat, na všechno zapomenout, když jsme se vydali do Českého Švýcarska. Už dlouho jsem necítila takový pocit. Co se týče Vee, neměla jsem moc psát článků jako před několika měsíci, což se týkalo i takových 7-10 za měsíc. Ale škola končí, prázdniny začínají a času bude více. Hlavně jsem se teď zaměřila na nové téma, které chci více rozvíjet. A tímto tématem rozvíjet i Vee, popřípadě i Vás. Moc se na to těším, protože si dávám vážně záležet. Vee dosáhla tento měsíc 23 000 návštěv! Mám radost, moc Vám děkuji! No myslím, že se můžeme podívat na fotky z května. Těším se na další článek:)
 


Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.