Které 3 věci bychom měli dělat každý den?


Které 3 věci bychom měli dělat každý den?
A protože se blíží pomalu konec roku, tak bychom si mohli začít sepisovat novoroční předsevzetíjá ho nikdy nedodržím, protože zapomenu, jaká jsem si určila. I když tyto věci, které nám pomůžou udělat hezký den a měli bychom je opakovat pravidelně, tedy nemusí být zpravila pouze ročními předsevzetími. Jsou to "věci", které by měli být součástí každého dne. A proč? Protože se náš den stává krásnějším! 
Už jsme se v minulém článku dověděli, jak si udržet krásný den nejen na podzim. Ale jaké "věci" by měly být jeho součástí? 

Nad tímto článkem jsem přemýšlela trochu déle, abych si jej vyzkoušela v osobním životě. A musím uznat, že mnoho z nich mi vážně pomáhá mít ten den hezčí. Den ode dne se stávají mé dny lepšími a lepšími. Není to jen z mé strany, ale má to hodně vliv na chování k druhým. I když né vždy a né u každého to funguje. Ono totiž hodně záleží i na protější straně. Naučila jsem se smiřovat se situacemi, které mě dřív srazily na kolena. Ne nadarmo jsem poznala větu a pointu věty: ,,Co tě nezabije, to tě posílí." Také se změnil pohled k mému životu, dívám se na něj úplně z jiného úhlu. Hlavně jsem přestala pochybovat o úspěchu na vysoké škole. Potkala jsem tam někoho, kdo mi tu školu zpříjemňuje, krom toho mě doprovází dlouholetá kamarádka Míša, o které jsem se na blogu už zmínila. Zvykla jsem si na jiný systém, než jsem byla doposud zvyklá. Není den, kdy bych neměla záchvaty smíchu, kdy bych řekla, že mám špatnou náladu. Všechno je teď tak perfektní!
Tak doufám, že to třeba pomůže i Vám. Teď se jdeme na to podívat. 

Naše štěstí je na prvním místě.

Jen a jen my víme, jak se cítíme šťastní. Jen my víme, co je pro nás nejlepší. A i když mnohdy je pro nás těžké nehledět na okolí, které často s našimi předsudky nesouhlasí, měli bychom si stát za svým. Je hlavní, co chceme my. A jestli máme kolem sebe přátele a blízké, kteří nás nemají rádi takové, jací jsme, tak přeci není chyba na naší straně.
Prošla jsem si tím, kdy jsem si nestála za svým a nechala si vše líbit a věřte mi, že to byla neuvěřitelná chyba. Naučila jsem se "ozvat", když se mi něco nelíbilo. A stálo to za to! 

Buďme upřímní nejen k sobě, ale i k ostatním.

Není nic lepšího, než mít čisté svědomí. Nic nás v hlavě netrápí, máme čisté myšlenky. Upřímnost očišťuje od viny, ocení se víc, než lži. Já upřímně nenávidím lži. Přes lži u mě vlak nejde - nejen proto, že se ho bojím, divný co?, ale protože jsem na upřímnosti založená. A co upřímnost k ostatním? I když upřímnost k ostatním je někdy bolestivá a jak se říká, že pravda bolí, tak pořád je to něco, co bychom měli vážně brát v potaz a na vědomí. I ta druhá strana po čase ocení upřímnost. Protože upřímných lidí je v dnešní době vážně, ale vážně strašně málo. 

Usmívejte se!

Jak jsem psala, díky těmto věcem, které jsem se naučila zahrnovat do každého dne, není den, kdy bych neměla záchvaty smíchu. Není den, kdy by na mě byl vidět smutek. Uznám, že občas mě přepadnou myšlenky, které zamrzí, ale okamžitě si uvědomím, že každá situace má nějaká ta plus. Takže špatné myšlenky se okamžitě změní v ty dobré. A je mi lépe. Usmějte se na sebe, na ostatní, pousmějte se i nad těmi, které "nemáme rádi". Tím nechci říct ať se jim vysmějete, ale: ,,Reagujte rozumně i na nerozumné jednání." Protože díky úsměvu se právě máme líp. 

Vee

- Nezapomeňte hlasovat v kategorii Cosmo objev roku 2017 v soutěži Czech Blog Awards! Jaký jsem měla pocit z toho, když jste mě nominovali do soutěže? Můžete si přečíst: ZDE.



14 komentářů:

  1. Moc krásný článek, plný pozitivní energie, za kterou moc děkuju! 🙂 Mám Tě rád, Vee 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Já se tedy moc ráda směji, ale někdy mi přijde že v ČR jsou lidé proti úsměvu imunní. Nebo nevím stalo se ti někdy, že jdeš do obchodu, na poštu nebo kamkoli. Usměje se mile pozdravíte a najednou vás ostatní zpraží pohledem, který naznačuje, že oni nemají důvod k úsměvu.
    Super článek. Stávám se pravidelným čtenářem.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. V obchodě a tak jsem vždy vstřícná, snažím se chovat mile, dotyčná osoba mi totiž nic neudělala, nemám důvod se k nimi chovat nevhodně. A proto mě vždy "vytočí" to, když oni se právě ke mě tak chovají. Co si dovoluji přijít do obchodu, jako bych jim znepříjemnila celý život.

      Děkuji ti mockrát!♥

      Vymazat
  3. Hezký a pravdivý článek :) především ten úsměv dělá hodně - dokáže zlepšit náladu nám i jiným.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhorší je, že člověk na tyhle věci pod tíhou všednodennosti zapomíná. ALe máš samozřejmě pravdu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, souhlasím, souhlasím! :D Tak trochu se tímhle také snažím řídit, obzvlášť co se toho úsměvu týče ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto souhlasím, líp bych to nenapsala!


    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  7. Nemůžu více než souhlasit! :) Moc pěkně napsané.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě dokáže zpříjemnit den má ranní rutina - afirmace s pohledem do zrcadla (pozitivní věci, které si říkáš v přítomném čase zatímco zíráš na svůj krásný zjev), meditace a občas jóga (hlavně ve stresovém období).
    Taky si přivstanu a moje ráno je takové pěkně pomalé, žádný spěch ♥. Miluju to.

    Miluj sebe, miluj život ♥

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.