Svět je krásný, i když se dějí špatné věci.


Svět je krásný, i když se dějí špatné věci. 
Často si pokládáme otázku ,,Proč?" na špatné zkušenosti, na špatné životní situace, na špatné věci okolo nás. Uvědomujeme si, že tahle otázka nepomáhá? Zbytečné zabývání nad touto otázkou nám nepomůže, naopak, dostává nás zbytečně do stresu a celá ta špatná věc je horší a horší. A nic se tím nevyřeší. A to my přece nechceme. Chceme se z toho dostat ven, ulevit si, zbavit se stresu a se situací se vyrovnat. Takže je zbytečné se otázkou ,,Proč se to děje zrovna mě?" zabývat. Pátraní po odpovědi nám tu odpověď nedá.

Jak ale špatné situace vnímat?

Vše špatné je k něčemu dobré. Uvědomuji si, že myslet pozitivně v některých situacích je vážně těžké, to víme určitě všichni. Ale i na tomhle se dá najít něco dobrého. Proto bychom měli vnímat naše překážky jako něco, co nám do života dá zkušenosti. Rychard Bard říká: ,,V každém problému se ukrývá dar a my vyhledáváme problémy, protože potřebujeme jejich dary. Takže podvědomě se z nás stávají zkušenější, moudřejší, vyrovnanější, odolnější, šťastnější lidé. ,,Co nás nezabije, to nás posílí." 

Vnímejme maličkosti každého dne. I ten nejdeštivější podzimní den má něco, čím se stává kouzelnějším a veselejším. Jen si musíte na onom dni najít něco, co ho kouzelným a veselým dnem udělá. Ale co na takovém podzimním deštivém dni může být krásného? Třeba dobrá nálada a štěstí druhých. Krásný pocit, když blízcí jsou šťastní. Třeba, když kapky deště kreslí na okno pokoje. Vždy, když se usmějete, zapamatujte si, proč. Na podmětu pak pracujte a vyhledávejte jej. Věřte mi, vím o čem mluvím. Takhle jsem začala vnímat svět úplně jinýma očima.

Vnímejme, že špatnými věcmi získáváme zkušenosti. Mohou se špatné věci stát díky našim chybám. Chybami se člověk učí. Díky chybám se učíme, pracujeme na sobě. Dáváme si pozor na to, co jsme udělali špatně. A tím chyby neopakujeme. Víme, na co si máme příště dát pozor.


Tento článek vznikl kvůli špatné situaci v mém životě. A proto se chci s ní vypořádat tak, jak by to mělo být správné. Myslím, že hodně z Vás má stejný problém jako já. Přijímat špatně. Doufám, že se naučíme se špatnými situacemi vypořádat "společně". Všem držím pěsti, aby se to povedlo. 

Vždy se najdou nějaké špatné chvíle, které z ničeho nic se obrátí v ty šťastné. A vždy, když to budete nejméně čekat. Září do teď bylo pro mě velmi těžké období. Pak ale přišlo něco a nebo někdo, kdo to celé otočil o 180°C a mám se nádherně. K tomu, jste mi pomohli se z toho dostat Vy. Čím? Že jste mi udělali neuvěřitelnou radost a nominovali jste mě do soutěže Czech Blog Awards! DĚKUJI! Jsem Vám za to neuvěřitelně vděčná!♥ Jaké mám z toho pocity jsem sepsala do článku, který můžete přečíst ZDE. 


Vee

16 komentářů:

  1. Celá ta věc je špatná z jednoho konkrétního pohledu. Stačí změnit úhel, a všechno je jinak ...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj na té fotce s růží ti to velmi moc sluší.
    Téda, ty jsi asi pořád hodně pozitivně naladěná :)
    I když se něco špatného děje, ty máš klidnou a čistou hlavu. To bych taky potřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát!:) ♥
      Ne vždy jsem pozitivně naladěná, ale snažím se to udržet a pracovat na tom:) Doufám, že Vás to motivuje♥

      Vymazat
  3. Taky ted nemam nejlepsi obdobi, ale uz je lip a bude;). Ja se snazim byt pozitivni a nezatezovat si myslenky nesmysli nebo chmury. Preji ti at je lip a mej se krasne!
    Papa ByGabra

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k nominaci, zasloužíš si to :) s tím přístupem souhlasím, ale jsem někdy celkem vážný člověk a občas mám pocit, že mi ty špatné věci nic dobrého nepřináší. To člověk většinou pozná až s odstupem. I tak bych ale chtěla být trochu více optimističtější, je to těžké.

    LENN

    OdpovědětVymazat
  5. Další krásně pozitivní článek! Jak to děláš, že vždycky vliješ slunce do duše? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomáhají mi každodenní maličkosti všedního dne♥ Jak jsem psala.. jakýkoli nejdeštivější podzimní den se umí stát nádherným, když si ho nádherným uděláte. A tak to funguje i s náladou, vnímání světa♥ :)

      Neuvěřitelně si vážím takového komentáře, děkuji♥

      Vymazat
  6. Verčo, ani nevíš, jak moc ti rozumím!
    Měla jsem po maturitě hrozně špatný rok. Kazilo se všechno, co se mohlo, byla jsem pořád bledá a jenom jsem se litovala.
    Rok po maturitě přišel zlom, odjela jsem na víkend a vrátila jsem se úplně nová. Začala jsem si užívat každý okamžik a hlavně jsem začala všechny ty hrozné věci vidět z druhé strany a začaly mi připadat fajn.
    Svět je krásný, ne že ne!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je hrozně krásný článek.
    Sama se snažím vyhledávat v každé chvíli něco pozitivního, ať už jsou události sebenepříjemnější, abych už znovu nepropadala špatným pocitům a výčitkám.
    Chci říct... že š článkem naprosto souhlasím. Jen tak dál, piš další pozitivně laděné články! Nikdy jich, podle mého názoru, není dost QwQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně si vážím názorů a komentářů, jaký jsi mi teď napsala. Nemáš ponětí jakou mi dělají radost takové ohlasy. Jsem neuvěřitelně vděčná!
      Zahřeje to, když se to někomu líbí.
      Děkuji ♥

      Vymazat
  8. Jako kdybys mi psala z duše ♥ ! Já si tohle poprvé uvědomila až s velkým odstupem, kdy jsem zažila první velkou, životní ránu, kdy se mi život doslova sesypal. Teď to vnímám spíš jako nový začátek ♥

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.