Už je to půl roku, kdy svůj život sdílím s Vee.

Už je to půl roku, kdy svůj život sdílím s Vee.


Nikdy bych nevěřila, že se mi to podaří, že bude blog úspěšný, že bude vidět. Vůbec jsem nedoufala, že Vy, čtenáři, pochopíte pointu a smysl toho všeho, co píšu. Dělá mi neuvěřitelnou radost, když dostávám zprávy, že se Vám blog líbí, nemluvě o článcích. Že se v nich vidíte a že Vám nějakým způsobem pomohly. Zprávy dostávám na instagramu, facebooku a i tady do komentářů. Neuvěřitelně si cením Vaší podpory, kladné zpětné vazby. 


Ze začátku jsem měla strach, že mé psaní bude k ničemu. Nedělala jsem si velké naděje na úspěch. Bála jsem se, že budu někomu pro smích. Ale měla jsem na paměti to, že vždy se najde někdo, kdo danou tvorbu kritizuje. Nikdy si se všemi nepadneme do oka, nikdy nám nepadne do oka všechno. Každý jsme nějací a máme jiné zájmy, každému se líbí něco jiného. Ale za půl roku, co sdílím svůj život s Vee, jsem nenašla nikoho, kdo by mi články, blog, mou tvorbu zkritizoval.

10 000 návštěv za půl roku! Nevěřila jsem nikdy, že někdy zažiju takový pocit. Pocit toho, že se Vám má tvorba líbí! A chtěla bych v tvorbě pokročit dál. Ze všech stran slyším, že bych měla napsat knížku. Upřímně nad tím docela dost přemýšlím, jenomže nejsem na nějaké příběhy. Takže musím vymyslet, čeho se to bude týkat. Kdo ví. Měla jsem strach zveřejnit blog na mém osobním profilu s mým vlastním jménem a mělo to úspěch. Mám strach začít psát knihu, kéž bych věděla o čem, bude to mít také úspěch? Uvidíme!

Už půl roku pilně pracuji na svých snech. Každý den si dávám do hromady to, čeho chci dosáhnout, čím chci být, co chci mít a s kým chci být. Už půl roku pracuji dennodenně na tom, abych Vám tady jednou mohla napsat: ,,Já jsem to zvládla!" I když ne vždy se to podaří. Těším se na to, až najdu nápad napsat knížku. Těším se na to, až najdu další nápady k projektu. Těším se na další půl rok a kdo ví, třeba na dalších 10 000! 

Jsem neuvěřitelně vděčná za Vaši podporu, za podporu mých přátel, rodiny. Nevím, a asi ani nenajdu, pocit, který by vyjádřil, jak se teď cítím. Asi dokážu říct jen to, že mě to neskutečně hřeje, naplňuje a tuto práci mám ráda. 

Můžete si přečíst rozhovor se mnou ZDE.


DĚKUJI!

13 komentářů:

  1. To je skvělé. :) Tak ať to jde dál takhle dobře. Je vždycky super vidět tu podporu. :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. A my jsme všichni rádi, že tě tady máme! :) Tak tu s námi buď i dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc to pro mě znamená! Nevíte, jak jsem moc ráda, že tady mám já Vás! <3

      Vymazat
  3. Hodně štěstí i do budoucna, máš hezký blog :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se tak daří i nádále ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí do budoucna, mám Tě rád! :)))

    Aleš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Hlavně nikdy nepřestávej v tom, co tě baví, a ať ta jiskra nikdy neuhasne :).

    https://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.