Za hodinu jsem obletěla svět!

Další část mého příběhu: Pomaturitní dny odstartovala z části splněného snu. Za hodinu jsem obletěla svět! Navštívila jsem Francii, Itálii, Polsko, Rakousko, Velkou Británii, Řecko, Španělsko! Zdá se to nemožné, ale je to tak. Za hodinu jsem viděla mnoho, kde bych si chtěla splnit své sny. A zvládla jsem to pouze během jedné hodiny. Jak je to možné? K zvládnutí kouzelné hodinky kolem světa mi pomohlo město Ostrava.

Miluju dny, kdy mi moje milovaná osoba oznámí, že má pro mě nějaké překvapení a udělá mi radost třeba i tím, že mi donese růžičku, nějakou sladkost nebo drobnost, což mi udělá neskutečnou radost. Neuvěřitelná radost z maličkosti, ale jaká to bude radost ze splněného snu? 

Tato radost se mi uskutečnila v Ostravě, kdy jsme navštívili svět Miniatur. A ať tam bylo kdoví kolik krásných staveb od Pyramid po Big Ben, stejně nejvíce se mi líbila Eiffelova věž! 7 let sním o tom, že se podívám do Paříže. A nakonec ji uvidím alespoň zmenšenou - příprava na tu "obrovskou", řekla bych. Jsem připravena letět do Paříže! (Možná v září?)

Jděte za svými sny - tento krok je dalším, který otvírá dveře do toho snu, při kterém vám zde jednou napíšu: ,,Já jsem to zvládla!"

Za tento den mé drahé polovičce patří velké DĚKUJI! ♥ 












2 komentáře:

  1. Svet miniatúr som navštívila aj ja dávnejšie v rámci stáže. Je to skutočne skvelé miesto a veľmi ma to tam bavilo. Krásne fotky. 😊

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.