DIARY červenec

Píše se nový měsíc a s tím i tento článek. Celý měsíc byl tak nějak celkově pomíchaný, ale nakonec se z něj vyklubal takový, na který budu ráda vzpomínat.

Na začátku měsíce jsem dva týdny strávila na brigádě na Westernovém městečku v Šiklově mlýně. V kavárně! Naučila jsem se připravovat kávu, čímž jsem si k ní udělala ještě pevnější vztah, než kdy jindy. A právě díky těmto dvěma týdnům jsem si uvědomila Why Coffee a napsala článek. Avšak jsem bohužel musela jet domů. Článek a toho, proč jsem se vrátila najdete ZDE - ale pouze s bližším přiblížením, je za tím mnohem víc.


Také jsem našla způsob, jak si udržet krásný den, být veselá, optimistická a nenechat si zkazit krásný den. A to vše pomocí čtyř bodů, o kterých se dozvíte více v článku Jak si dokážu udržet krásný den. Avšak dodržet tyto čtyři body mi pomáhá to, že jsem se naučila se něčeho držet a v mém případě jsou to motta, zkušenosti a citáty. Nebýt knihy MOC - mého přítele v nouzi, nejspíše bych nebyla tam, kde jsem teď. 


Přemýšlela jsem nad svou kavárnou a v tom mi přišel do hlavy jeden nápad. Měla bych co nejdříve začít pracovat na vlastním projektu, který bude během na velmi, ale velmi dlouhou trať. Nejméně tři roky budu studovat takovou vysokou školu, abych mohla mít dostatečné vědomosti na to, abych svou kavárnu/kavárny měla - kdo ví. A právě píšu článek, upravuji ho, zapisuji si své cíle kavárny, abych svůj cíl mohla uskutečnit co nejdřív. A jak mám v budoucím článku napsáno: Od teď budu pracovat na 110% procent! 
Blog začal před půl rokem, ani ne, a teď jaký má úspěch? 6000 návštěv, chvála ze všech stran, jak od blízkých, tak od blogerek a blogerů, ostatních lidí. Čehož si neuvěřitelně cením! Přináší mí to podporu a odhodlání pokračovat v tom, co mě baví. Když slyšíte pozitivní ohlasy na vaši snahu, nutí vás to dělat víc a víc. Proto teď začínám dělat víc a víc! Začnu psát, začnu pracovat, začnu se vším, s čím budu moct. A právě díky podpoře blízkých, přátel a přítele a díky jednoho odpoledne vznikl další článek v měsíci červen a to Jedno odpoledne, celý život. 
A teď otázka pro Vás... Co "logo"? Líbí se? - Je to takový nápad, který odstartovává projekt, ale kdo ví. Třeba za pár let bude stejné a třeba taky ne. Teď bych měla/mohla napsat větu, že: Třeba tu kavárnu mít nebudu, ALE! Jak mně naučila Rhonda Byrne v knize MOC, nikdy nepřemýšlej nad těmito slovy. Protože vyžaduješ-li negativní, tak negativní i přijmeš. Chceš to, na co teď právě myslíš.

Konečně si začínám užívat léto tak, jak bych měla, tak jak chci. Vnímám proces jen TADY A TEĎ. A TEĎ NEBO NIKDY.

A co mně v novém měsíci čeká? Kdo ví... Ale přesto jeden plán mám. Navštívit mou a přítelovou milovanou PRAHU ještě jednou! A tentokrát ne na jednu noc, ale na dvě, což jsou tři dny. A já se neuvěřitelně těším na návštěvu Kavárny co hledá jméno! A na mnohé další. A hlavně na naše ubytování na lodi! 

Jaký byl Váš měsíc červenec? 

Vee

2 komentáře:

  1. To se někdo, ale má, že měl tak skvělou brigádu :) Já se tam chystám do podzimu. Ty kraťásky jsou super :)
    Téda,já jsem chtěla mít taky kavárnu, sním o ní, ale nevím jak se to povede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) Držím palce, ať se ti to povede :)) Když chceš, jdeš si za tím a miluješ tu danou činnost, dáváš do ní lásku, tak se to podaří! Nesmíš myslet negativně. Musíš říct, že.. Taky jsem chtěla vlastní kavárnu a tu jednou mít budu, protože o ní sním.
      Řídím se třemi částmi z jedné knihy.. a to. představ si to.. miluj to..dostaneš to.:))

      Vee

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.