DIARY KVĚTEN

Květen byl pro mně náročným měsícem, kdy jsem změnila nejen sebe, ale i nový začátek do další etapy mého života. A také jsem měla také konečně více času na to, abych získávala nové zkušenosti s blogem, psala více článků a nacházela nové blogy.
Květen odstartoval tím, že jsem našla Přítele v nouzi a začala Novým začátkem a Našla sama sebe.
Změnou, kterou je nový začátek, jsem se posunula do dalších možností, které šťastný život přináší. Otevřel se mi most, kterým procházím s úsměvem na tváři a daří se mi být šťastná.

Daří se mi posouvat dále k mému snu, což odstartovalo úspěšné zvládnutí zkoušky z dospělosti - MATURITY. Tolik dní ve stresu, tolik dní jsem nespala a nejedla. Jsem neuvěřitelné ráda, že to vše ze mně spadlo a teď mám tolik času pro to, co mně baví nejvíce. Čekají mně přijímací zkoušky na vysokou školu ohledně podnikání - krok ke kavárně; dva měsíce brigády ve Westernovém městečku na Šiklově mlýně. A pozor! V kavárně! Další krok k tomu, abych se posunula dál. A opět má oblíbená věta: ,,Těším se, až vám zde jednou budu moct napsat: Já jsem to zvládla!"
Kvůli maturity jsem neměla moc času, strávila jsem u učení neskutečně množství času, ale jsem ráda, že jsem měla možnost si čas udělat na úžasný Ostravský Majáles!

Jaký byl Váš květen? ♥

Vee...



2 komentáře:

Používá technologii služby Blogger.