1. Máj, nový začátek

Dnešním dnem, 1. Májem se mi otevřely dveře do nového měsíce a také do další části etapy života. Již uplynulé měsíce byly náročné a musím uznat, že převaha zkušeností, situací a běžných dní v nich, byly převážně stresující, bylo málo dobrého. Neměli bychom užívat moc negativních slov, protože zákon přitažlivosti si tak přitáhne negativní k sobě. Špatné vydáte, špatné se vrátí. Začínám měnit pohled pesimistky na optimistku.

JE ČAS SE POSUNOUT VPŘED.


Pohled na svět...

Jak jsem již řekla, začínám se měnit z člověka, který vidí svět s černým pláštěm na toho člověka, který jej odhodí a bude si v novém světě užívat. 
Z knihy, o které chystám článek, se učím, jak si vážit maličkostí, vidět více pozitivního než negativního, jít si za svými sny, dávat lásku do všeho, do čeho budu moct. Čím víc dám, tím více se vrátí. 
Chci se začít více usmívat, chci žít šťastný a nový život.
Chtěla bych si sepsat body, které se nachází v knížce, abych se jich držela, měla je na paměti a díky nim se zvládla posunout do toho nového života. Už se těším, až vám, snad, díky nim předám zkušenost, rady a budu některým moct pomoct. Jde mi o štěstí druhých. 

Ve zkratce: NUDA, PODRÁŽDĚNÍ, ZKLAMÁNÍ, KRITIČNOST, ZLOST, NENÁVIST, ZÁVIST, VINA, ZOUFÁNÍ, STRACH přejde v:  LÁSKU, VDĚČNOST, RADOST, VÁŠEŇ, NADŠENÍ, NADĚJI, USPOKOJENÍ 


JÁ...

Ze stránky psychické, z pohledu na svět, jsem ve zkratce řekla, teď je na čase začít se sebou dělat i něco ze stránky fyzické.
Každé léto a jaro cvičím, snažím se si udržet postavu, kterou jsem měla ještě, když jsem chodila do gymnastiky a rope skippingu. Nechci tím říct, že jsem v nadváze, spíše naopak. Stres na mém těle nechal svoje a je na čase to dát do pořádku
Proto si teď každý večer "dávám do těla!"
Navíc, cvičení mi pomáhá se uvolnit od stresu, takže vkládám dvě stránky - psychickou i fyzickou najednou. Navíc, zvyšuje mi sebevědomí.


Vždy, když je čas 00:00 si přeji nějaké přání a pomáhá mi, aby se splnilo. A víte proč? Protože do něj dám sílu lásky, které ho přitáhne ke mně. Něco dáte, něco se vám vrátí. 
A s tímto časem si přeji, aby od teď, kdy vydávám tento článek, se plnilo vše, o čem jsem psala a aby i vy jste si šli za svým, povedlo se vám vše, co si přejete změnit.

Právě teď je NOVÝ ZAČÁTEK.





Vee

2 komentáře:

  1. Boží článek. Přeju ti, aby se ti vyplnilo všechno co si přeješ. Také se snažím být více optimistická, ale někdy mi to hold moc nejde no, ale musím se snažit více. <3
    Super článek a skvělý fotky! :) <3
    -------------------------------------------------------------------
    Také mám blog a udělala by jsi mi největší radost, kdyby ses podívala! <3 Budu nejšťastnější člověk na světě! <3 Tvůj blog je úžasný a určitě se sem budu vracet! Hned tě jdu sledovat na všech sociálních sítích, liknout facebook stránku a přidat se mezi tvé pravidelné čtenáře! :D Jsi moc milá a sympatická! <3 Jen tak dál! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, vážně mně to potěšilo. Brzy dám článek k tématu jak být šťastná, optimistická, plná lásky a dobré nálady, určitě doporučuji :))
      Určitě na něj kouknu :))
      <3

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.