Další věc, která mě dělá takovou, jaká jsem.

Pokud čtete mé články pravidelně, tak už víte jaká jsem, z části mě znáte a sdílíte se mnou život stejně jako já s vámi. 17. 12. 2017 se bude psát desátý měsíc, kdy jsem se do Vee tak zamilovala. Drží mě nad vodou, ukazuje mi kam mám jít, připomíná mi to, co mám ráda.

Víte, proč tohle všechno dělám já, víte, jaké mám sny a cíle, víte, co pro mě znamená objetí, víte, jak se učím pevné vůli a říkat ne, jak si dokážu udržet krásný den, víte, co mi pomáhá si uvědomit a přemýšlet, víte, jak jsem poznala sama sebe, víte, že káva je moje srdeční záležitost a dokonce jsem Vám prozradila další moje já. Za těch deset měsíců jsem se sebou udělala vážně velké pokroky, mnoho rozhodnutí, mnoho kroků dopředu, překonávala jsem se. A během týdne se to snažím vložit to jedné postavy.

V předchozím článku Dvě osobnosti, jedna tvář, jedno srdce jsem se Vám snažila vysvětlit, že Vee a já už jsme jako jedna. Chtěla jsem dokázat, že mé články, věty, Vee nejsou přetvářka. A toto všechno jsem se rozhodla promítat v dalším "psaní", aspoň já tomu tak říkám. 

Po večerech, při každé volné příležitosti sedím u notebooku a píšu a píšu a píšu. Kdysi jsem napsala článek o tom, že mám v plánu napsat knihu spolu s Vámi, ale tomu nechávám volný průběh, byl to nápad, který se bude realizovat delší dobu. Ale teď pracuji na něčem, co bude mít rychlejší spád. Píšu jinou knížku - alespoň doufám, že se tomu tak dá říkat, doufám, že ji jednou budu držet v ruce.

Vždycky jsem si říkala, že bych knížku opravdu napsat chtěla. Říkala jsem to už na základní škole, kde jsem chodila do kroužku, ve kterém jsme tvořili školní časopis. Strašně mě bavilo tam trávit čas s kamarády a spolupracovat. Tehdy se vlastně zrodila první myšlenka. Ale ta mě opustila na hodně, hodně dlouhou dobu, protože se mi to zdálo nemožné. Nepřipadala jsem si kreativní, neměla jsem sebedůvěru, nevěřila jsem, že by se mi to povedlo. Krom toho.. o čem bych vlastně vůbec psala, že.
A dnes? Píšu jeden článek za druhým, mám jich docela dost rozepsaných a mám také rozepsanou knížku, na které pracuji denně a budu se snažit ji dokončit. 

Dvě osobnosti, jedna tvář, jedno srdce. Přemýšlím, že ponese tento název. Ale proč? 
Hlavní hrdinkou je Viv, zkratka jména Vivienne, která má autonehodu a nepamatuje si půl rok zpátky. Během toho půl roku, který si nepamatuje, se stalo strašně hodně věcí, které jsou důležité, které udělaly mnoho změn v jejím životě. Postupně na ně přichází, zažívá si bolest a radost znovu. Dějem ji doprovází její milovaná maminka a dva chlapci. Avšak jeden z nich ukrývá velké tajemství. 

Do Viv vkládám velký kus sebe i Vee. Když si čtu zpětně to, co jsem za den napsala, vidím v tom sebe, jako bych to v některých chvílích, situacích byla já. V knize, na blogu, v článcích, ve Vee, jsem sama sebou. Nemám dvě osobnosti, ale mám jednu tvář, jedno srdce. Jsem to já. 

Uvidíme, jak se příběh dále rozvine, nemá stanovený přesnou osnovu, vymýšlím jej "za pochodu". Doufám, že Vás "upoutávka" zaujala a také doufám, že ji dokončím. Budu se snažit. 

Těším se na další článek,

Vee

4 komentáře:

  1. Moc Ti přeji, aby se Ti podařilo knížku dopsat :) Myslím, že každý, kdo to chce skutečně napsat, tak se mu zadaří. Problém je, když mu snižují radost z díla jeho nejbližší, takže ho chuť opustí :) Proto Ti přeji, abys kolem sebe měla co nejvíce lidí, kteří Tě budou podporovat ve Tvém snu. A kdo ví, třeba si jednou v Luxoru koupím Tvoji knížku a budu se pyšnit tím, že Tě znám :-) :-)


    Tvůj Aleš

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, také mám jednu knížku rozepsanou a je docela fuška něco napsat, viď? :) ale určitě to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je je to fuška. Ale baví mě si nad tím příběhem lámat hlavu, promýšlet to. Ale opravovat ty chyby, to je teprv fuška :D :)
      Děkuji

      Vymazat
  3. Taky mám rozepsanou knížku :) ale myslím si, že ta tvoje výjde dřiv :), takže, jak výjde očekávám informace o tom kde ji seženu :) a pak i autogram :*

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.