5 + 1 místo, které bych si přála navštívit

Každý máme své sny. Ale ne každý si je nechá splnit. Spoustu lidí si řekne, že nějaký sen by byl sice celkem krásný a byl by to podle jejich představ, ale okamžitě onen sen zavrhnou, protože je "neuskutečnitelný". A to není pravda. Pokud navštěvujete tento blog pravidelně a četli jste článek ,,V nouzi najdeš přítele", tak jistě víte, že tohle je nesmysl. A pokud to nevíte, zkuste si jej přečíst, může vám to změnit život. 

Nyní jsem neměla možnosti se někam podívat. Vždy mne vázal domov, povinnosti, škola a ostatní věci okolo toho všeho. A myslím, že tomu tak ještě nějakou chvíli bude. Ale má to své "ale". Ne vždy to tak bude, bude lépe. Opět jsem udělala mnoho dalších kroků k tomu, abych si splnila svůj sen. A opět řeknu svou oblíbenou větu: ,,Těším se, až Vám zde jednou napíšu: Já jsem to zvládla!" 

Vždycky jsem měla chuť objevovat nové a nové věci, místa i legendy, prostě cokoli napadne vás i mně samotnou.  A proto chci navštívit těchto pět míst.
A proč nese tento článek název ,,5 + 1 místo, které bych si přála navštívit" se dovíte až na jeho konci.

5 míst, které bych si přála navštívit







♥První místo v mém přání navštívených míst♥
je
BUDOUCNOST

Mám však ještě jedno místo. Ale to patří úplně na to první v mém žebříčku. Jakmile na něm budu, tak všechna vysněná místa jako je Paříž, Tokyo, Malorka, Londýn a New York půjdou stranou. A tím prvním, vysněným, místem je RODINA a třeba naše společná dovolená, domov, zahrada, byt, výlet, oslava, víkend ♥ ! Má vysněná práce, můj splněný sen, rodina, přátele jsou BUDOUCNOST, což je mé místo na prvním místě. Tomuto místu se nevyrovná ani Paříž, Tokyo, Londýn, Malorka, Ne York, i když na seznam mých přání patří. 




Jaká místa chcete navštívit vy?♥

Vee

10 komentářů:

  1. Nejlepší z nich je určitě New York, ale Mallorca taky není špatná, pokud je tam člověk mimo sezónu :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm neshodujeme se v ničem, vyhledávám spíš přírodu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příroda je také mou prioritou :) Ale tohle jsou spíše města, který bych chtěla vidět. O přírodě možná chystám článek! :))

      A hlavním místem je ta rodina :)

      Vymazat
  3. Skvělý článek :) hezky vybrané místa, taky bych je ráda navštívila, ale nejdůležitější je ta budoucnost a být štastní - ať jsme kdekoliv :)

    OdpovědětVymazat
  4. Konkrétne Paríž bol mojím detským snom, kvôli Eiffelovke, avšak po mojej návšteve tam som bola sklamaná, aj keď chcem sa tam rozhodne vrátiť a pozrieť si ho takými staršími očami, možno zmením názor:) Prajem ti aby si sa dostala, kam si praješ O:)
    www.thenoela.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.