2 roky v mé oblíbené kavárně♥




Kdysi jsem si nemohla představit, že piji kávu každý den, každé ráno. A dnes? Dnes si nedokážu představit, že si ji alespoň jednou denně nedám. 
Přesně před dvěma lety jsem se zamilovala do kávy a to díky mé milované kavárně CrossCafe. Příběh o tom, jak jsem se do kávy zamilovala najdete ZDE
Ráda bych chodila po městě a navštěvovala jiné kavárny, hledala ty nejlepší a zamilovávala se do kaváren ještě více, ale v našem městě to bohužel není možné. Přála bych si, abych to mohla dělat jako v Praze♥, kdy jsem navštívila Kavárnu co hledá jméno a Tricafe.

V CrossCafe jsem přibližně 4 - 5 krát do týdne. Prostředí tam vážně miluju! Hlavně baristky, které už mně i přítele znají a dokážou i rozvést konverzaci. Přála bych všem kavárnám, tak skvělé a usměvavé baristky, jako jsou tady u nás. Hned vám káva bude chutnat lépe! Nejvíce miluju posezení na zahrádce s mým milovaným Ice Coffee s karamelem♥ Což je nejlepší káva na léto! A také to "zimní a podzimní" latte při dešťivém počasí, sedět u okna, sledovat a pomalu si latte vypít. ♥

Vždy, když mi bylo nejhůř, šla jsem tady. Mohla jsem se odreagovat, posedět a vyčistit si hlavu tam, kde mi je nejlépe. 

Nemůžu opomenout narozeninovou soutěž, do které jsem se zapojila i já se svým nápadem - který přijde a na hodně dlouhou dobu odejde! ♥ Můžete ho podpořit a dát "To se mi líbí" při kliknutí na obrázek. Budu Vám moc vděčná♥


Další soutěží, která v CrossCafe probíhá je o výlet do Salzburgu! 

Na mém bývalém blogu se objevil článek, kterým jsem se věnovala tomu, jak jsem byla a i jsem pyšná. Věnuji tady nyní, jak začaly jeho úspěchy.

Chodíme do kavárny CrossCafe. Většinou si dávám mé milé cappuccino s karamelem a moje drahá polovička mátový čaj, tedy teď už spíše kakao, posloucháme hudbu, která dělá příjemnou atmosféru, povídáme si o našem dni ve škole, či jak jsme se měli s přáteli a občas sedíme nad knížkou, která udělala první krok k tomu, abych na něj byla pyšná. Začalo před dvěma lety, když přítel nakreslil do knihy růži s rolničkami spolu s přáním pro baristky. Tehdy to bylo anonymně, úsměv, který jim taková malá drobnost, vykouzlila na tváři bylo to, o co mu šlo. A tedy úspěšně. Následovalo několik takových situací. Při další návštěvě přítel obdržel na klubovou kartičku 300. A tohle se opakovalo několikrát. Možná to působí jako maličkost, ale pro člověka, který se chce svým talentem a uměním posunout dále, je to úspěch, který ho postupně posouvá dále. Dalším krokem bylo, že předal svůj obraz Majkovi Spiritovi na autogramiádě v Ostravě! Jde si za svým, dělá krůčky ke svému snu, dělá to, co ho baví. A to je důvod, proč jsem na něj pyšná.
Nejkrásnější pocit je, když se mnoho lidí zastaví nad knížkou a poukazují na ony obrázky, které jsou věnovány pro lepší náladu a možno i lepší chuť jejich kávy. A to se vždy podaří! 


Srdeční záležitost♥..
  


6 komentářů:

  1. Ja som bola tiež ten prípad, že som si nevedela predstaviť že by som pila kávu a dnes si deň bez kávy neviem už ani predstaviť. Tak to je super kaviareň, tiež by som rada to takej chodila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také si nedokážu představit den bez kávy. Jsem zvyklá si jí minimálně dvakrát denně dát. Když jsem byla mála, tak jsem nechápala proč si mamka pořád dává kávu, ale teď už to chápu :D Croscafe je super, mají tam moc dobrou kávu :) Kavárnu co hledá jméno jsem ještě nenavštívila, ale ráda bych v brzké době zašla :) Jinak přítel maluje krásně :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.